Projekt-hjælp... {{forumTopicSubject}}
Hey Folks !
Er gået igang med et større projekt på min kære lille båd, nemlig at tage dobbelt-bunden ud, da den tager lidt vand ind og generelt er meget meget blød og ved at flække flere steder...Har fået hevet det meste op nu her, og fundet en plade som selvfølgelig var fuldstændig rådden så...Men i forhold til genopbygning har jeg en del spørgsmål :
1 : Der var intet træ under den plade jeg hev op nu, det vil sige at fra midten og ud har pladen bare ligget frit, er det ikke lidt dumt for afstivningens skyld ? tænkte mig at bygge et træ-skelet som gik igennem bunden der i midten og så lidt op af siderne og så beklæde det hele med glasfiber, inden jeg lagde en ny vandfast finér-plade over som så også fik en gang glas-fiber ?
2 : Når man så har fået lavet den øverste plade, hvad er så bedst at ligge glas fiber eller gelcoat på denne ? og skal den bare males på normal vis, altså noget 2 komponent grunder og så en top-coat ?
3 : Overvejede at investere i en indbygnings-tank og så bygge den ind i snuden istedet for altid at have 2 stående omme bagi, og så evt lave et bagsæde istedet, men kan man trække en benzin-slange så langt, uden det giver nogen problemer for pumpen ?
glæder mig til at høre fra jer
Mvh
Casper Nyland
maj 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Både: 1 Emner: 6 Svar: 362
Feks. Anders.
http://baadgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=592
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 18 Både: 2 Emner: 50 Svar: 3.147
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 4 Både: 3 Emner: 25 Svar: 113
Mvh