4.025 visninger
|
Oprettet:
Så fik vi prøvet vores El-motor {{forumTopicSubject}}
Ja, så gik det jo galt igår....vi fik motorstop 3 km fra havn. Vi har så købt den her Elmotor Sigma Eletric 54 lbs og måtte jo så sætte den igang, der var rimeligt med strøm, men overraskende nok klarede den lille motor vores 18 fods båd.... meget langsomt...og på fuld kraft fra den lille motor. Det tog os ca. 1½ time at komme i havn, men vi kom da i havn og havde 3 skrupper og 2 rødspættet med hjem.
Nu kommer der en og laver motoren i morgen....surt når det er sejlevejr idag, men sådanne er det jo.
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 84
jul 2009
Følger: 1 Både: 2 Emner: 40 Svar: 209
jan 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Både: 3 Emner: 29 Svar: 191
jul 2009
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 2 Svar: 108
var så lige forbi min mek på vejen hjem og han griner og sætter så et stik sammen som jeg ikke have set var hoppet af og vupti nu køre den som den skal igen
så vi tag ud i morgen igen ..
PS godt med sådan en lille smart EL motor i har ,,,
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 2 Svar: 108
selvfølige er det en god ide med backup men nu køre meget få biller med 2 motor men næsten alle kender nogle eller har falck så bare netværket er iorden og pærne til at tænk samt sikkerhed udstyr så skal det nok gå
jul 2009
Godt det gik godt. Er spændt på hvad mekanikeren siger til motoren idag. Jeh har Havnefogdens mobilnr. med, så hvis vi ikke selv kan, tror jeg nemt han kan finde en som vil hjælpe.
I Mullerup holdte havnefogden øje med os på testturen, han spurtge hvornår vi regnede med at være inde og var der da vi kom. Det var virkelig dejligt. Rigtig god service.
Så fik vi prøvet vores El-motor