2.960 visninger
|
Oprettet:
Fik købt ny bådtrailer - problemer {{forumTopicSubject}}
Ja, så hentede vi vores Brenderup trailer idag og var glade, meeeen nu kan vi så ofre flere penge på at få den til at passe...øv
Vores båd har køl ca. ½ m fra agter og så ud mod stævnen og det betyder så at vi kan få båden på traileren, men ikke af igen, da køl´en vil sætte sig i spænd ved kølrullen på vuggen bagerst, så vi er nød til at skifte den kølrulle ud med trinkøl, det så lige 3000 kr. oveni.
Det squ godt nok dyrt at købe bådtrailer.
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 44 Svar: 119
jul 2009
Følger: 1 Både: 2 Emner: 40 Svar: 209
http://www.holbaek-baadcenter.dk/visvare.aspx?vid=50227
Ligner nok de fleste.
nov 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 3 Emner: 2 Svar: 37
jul 2009
Det kan løses ved trinkøl eller 2x4 superruller system, superrullesystemet koster omkring 4000 kr.
Ved ikke lige hvordan jeg tager billeder, da båden ligger på jorden nu og ikke på vognen.
Når båden skal tilbage glider den fint på de 2 forreste ruller men da agter er tung, så vipper bådens agter ned på bagerste ruller med det stykke agter, der ikke har køl og nå så båden kommer tilbage til de bagerste ruller hvor kølen starter, ja så gå køl´en imod rullen og kommer ikke op på rullen og sætter sig i klemme. Det betyder at man skal have løftet agter for at få den op på rullen ca. 8 cm. (det er kølen).
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 25 Både: 2 Emner: 13 Svar: 2.398
Jeg løste det ved at bore nye huller til bagerste rulle, for at sænke denne. Ud over dette, hævede jeg alle sideruller og centerruller, så båden kom til at stå lidt højere på traileren. Og nu kører det.
Der er godt nok ikke tale om samme type trailer, men de fleste bådtrailere kan justeres så meget frem og tilbage og op/ned, at man kan blive helt bimmelim i knolden.
jul 2009
Og tusinde tak.
Fik købt ny bådtrailer - problemer