{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.699 visninger | Oprettet:

Jeg er ny :-( hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg er ny og står meget på snowboard, det er dog begrænset periode jo smiley
så wakeboard har vækket interesse:
kan en vandscooter sørge for den slags?
jeg har kigget meget på en vandscooter, da jeg kan have den på en trailer, og den er mulig at have med sig hver gang uden besvær gætter jeg mig til?

hvor skal jeg starte. hvor bestiller man reservedele fra, hvilket mærke er varmt at anbefale.
har kigget en del på seadoo wake 155. ??
eller en bayliner gul med wakeboard tower til 52.000 men så gerne jeg holdte det lidt billigere ende da jeg også har snowboard som interesse. ( er lærling )
...
nogle som kan småguide mig lidt på vej eller har lyst til at skrive lidt frem og tilbage.

findes her en vandscooter butik fysik man kan besøge her på sjælland???

mvh Mike Gervø
håber virkelig nogle kan hjælpe mig, bliver ikke klogere af at læse folk specifikationer, og erfarringer synes jeg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er ny :-( hjælp
  • #1   8. jul 2010 Okey, ups ja den havde jeg lige overset. smiley knap så fedt køb så. tak

har du svar på andre af mine 1000 spørgsmål

• #2   9. jul 2010 ikke flere forslag?

• #3   9. jul 2010 Den bayliner er da ikke defekt, den mangler en motor som der stå r i anoc, og kender ham der faceliftet den, den er total gennemgået for alt, virkelig fed båd, og en ok motor med 150, hyber kan man hvis man er heldig finde ti 20 jern så man fandme godt sejlende....

• #4   9. jul 2010 det her ligger på SJ: http://www.jetzone.dk

og ellers er der jet-trade.com med det er i jylland

hvis du søger spørgsmål om wakeboarding så er denne side rigtig fin.
    (link fjernet)

håber det ka hjælpe dig lidt og ellers så bare skriv igen.

• #5   9. jul 2010 Du kan sagtens trakke wakeboard med vandscooter, men jeg tror hurtig du bliver træt af det, for en vandscooter laver ingen hækbølge som en båd gør smiley

• #6   9. jul 2010 Sini M. nu har jeg slet ikke det budget til den slags i første omgang men er ikke i tvivl om den sejler godt smiley

Kenneth A: mange tak, kigger lidt på linkene.

Steffen: Okey, så godt så langt, du har nok ret, men mon ikke det udvikler sig hurtigt, dog vil jeg ikke bruge for mange penge da jeg slet ikke ved med interesse andet end jeg elsker snowboarding og stranden, vandet og den slags sport...

nogle der ved hvor søen ligger, jeg læste mig frem til der skulle ligge en sø med vandscooter tilladelse ved hvidovre nær kattrupvej ?

Hvilken vandscooter er værd at anbefale (gerne brugt) ??

Laver scooteren ikke en smule bølger? bare lidt smiley
    SKAL man have wakeboard tower for at stå optimalt?

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #7   9. jul 2010 Mike N - Det er i hvidovre havn smiley Knus May

• #8   9. jul 2010 Spurgte ikke dig blanderøv..
    ^_^
    men tak

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #9   9. jul 2010 Nej nej fætter men det jo hometown så den sad lige til højrebenet med det spørgsmål smiley

• #10   10. jul 2010 så iorden men takker, nogle der kender til det der ligger i ishøj om det er offentlig eller privat klub eller hvordan, ligger ud til motorvejen?

• #11   10. jul 2010 ellers hvis du skulle holde det billigt så kunne du også bare tage i en klub og stå istedet. i vallensbæk er der mange der står wake.

• #12   10. jul 2010 Okey, har det nogle hjemmesider ved du om det et sted man kan læse lidt om det eller skal man til vallensbæk?
    hvor henne af ca. er ikke så kendt der

• #13   10. jul 2010 jeg kommer fra fyn så ved ikke hvor folk står på sjælland men google er jo din ven og så kan man jo ringe til de forskellige klubber og høre om de står wake der er mange hvor det kun er vandski.

• #14   11. jul 2010 Yep fandt det og skal ud og stå idag. Glæder mig for sindsygt smiley
    tak for hjælpen..
    nogle der har styr på udgifterne til vandscooter ?
    indkøb:
    scooter, trailer, speedbådskort (på den sikre side)
    udgifter: forsikring, benzin (L/timen), osv osv ??????

• #15   11. jul 2010 der er jo mange prislejer på vandscooter så du må kigge dig lidt om på nettet så for du svar.

• #16   12. jul 2010 det ikke så meget prisen på scooteren, det mere udgifterne?
    skal jeg forsikre den (den er jo ulovlig osv)
    hvad bruger de ca på en time 150 hk evt?
    den slags ting, 1 gangs priser kan jeg sagtens finde frem til,

Kommentér på:
Jeg er ny :-( hjælp

Annonce