{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F-2000 og SL-60 (Formula Mercury)
  • morten p
    morten p Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 15
    #1   2. mar 2009 Hej René.
    Dit gæt er så godt som mit? Men det er vel ligegyldigt om det koster - det går jo hurtigt! smiley

Jeg ved fra www.nolimit.se at Horsens har lavet en aftale for to år, så det bliver ikke kun en engangsfornøjelse...

Jeg glæder mig sindsygt til at se hvor mange der kommer i F2000 klassen!!!
    Har hørt at amerikanerne bygge SL-60 både nu, mon der dukker sådan et par stykker op i Horsens, eller bliver det scandinaver og tyskere?

• morten p
    morten p Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 15
    #2   10. mar 2009 Sakset fra www.horsenskom.dk

Havnens Dag

Den 30. maj 2009 afholdes arrangementet Havnens Dag på havneområdet i Horsens. Arrangementet har til formål at give borgerne en oplevelse af havnen som et bynært oplevelsesområde, der i fremtiden naturligt vil danne ramme om borgernes egne fritidsaktiviteter og større og mindre arrangementer.
    Omdrejningspunktet for Havnens Dag vil være afvikling af første afdeling af motorbådsracet Scandinavian Formula 2000 Open Powerboat Championship.

Publikum vil ligeledes møde en lang række aktiviteter skabt i samarbejde med byens kulturinstitutioner og foreninger, herunder lokale musiknavne og vandsportsaktiviteter.

Byplanafdelingen, ved stadsarkitekt Poul Houe, er samarbejdspartner på projektet. Der vil således blive udstilling af planerne for udvikling af havneområdet. Alle vandrelaterede foreninger vil blive kontaktet med henblik på afvikling af vandaktiviteter på arrangementsdagen. Der vil være gratis adgang til området.

Kommentér på:
F-2000 og SL-60 (Formula Mercury)

Annonce