{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

laws j
laws j
Følger: 1 Både: 1 Emner: 21 Svar: 216

RUB træf/camp {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nu nærmer RUB sig og jeg har to afgørende faktorer der afgør om jeg kommer eller ej. Den første er vejret den anden er overnatning og træf. Jeg håber da vi har træf eller noget, ellers kunne jeg jo bare blive hjemme og wake.
Vi har snakket herinde om noget træf, jeg kommer selv derned fredag efter eksamen og mangler et sted af sove, så tænkte at os der mødes måske fandt et fælles sted og camperede en øde ø måske? Kender ikke så godt til området.

Håber der er mange som er friske på vores BG træf!

MVH Laws

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  RUB træf/camp
  • #1   26. maj 2008 Jamen hvis du har båden så skal jeg nok finde øen smiley Vejret plejer jo at arte sig som en af årets bedste dage den dag, så mon ikke vi oplever det igen i år?

• #2   26. maj 2008 Den øde ø er vel Fænø kalv!

• #3   27. maj 2008 jeg skulle gerne få min nye båd til fredag så kigger også ned. sejler fra bogense af hvis der er nogen der følges. kommer også til rock under broen lørdag med nogen andre kammerater som også har båd.

• #4   27. maj 2008 der er campingplads i boringvig og i middelfart. den i middelfart mener jeg man kan sætte sin båd i ved også.

• #5   27. maj 2008 Det var rent faktisk fænø kalv jeg tænkte på smiley det er bare svært at finde et sted at lægge til helt inde ved stranden da der er muslinger og stenbund, så der skal vades ind de sidste 5 - 10 meter. Hvis det er gals klint camping, så er der bådbro jow, de lejer vidst endda både ud der så vidt jeg ved.

Kommentér på:
RUB træf/camp

Annonce