{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Rene S
Rene S
Følger: 2 Emner: 30 Svar: 32

Mercury 90 hk banker og skralder???? {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lige købt en brugt Mercury 90 hk fra 80érne.

den sejlede mega godt og lød rigtig fin. og var godt spark i. vi tager så på fisketur her fredag pludselig knækker den arm som holder gearkablet da jeg vil give gass. og den for fuld gass fra 5 knob og til jeg fik stoppet den.

nu kommer jeg hjem fræser sådan en ny gear holder. men nu banker motoren som en gal. skal lige siges at vi sejlede ind hvor vi bare selv satte motoren i gear og den gik som altid. men da den knækkede har ´motoren åbnet for de to gribe klør. der holder fast i timmet. og bukket dem.( de er rettet ud igen)

kan den aksel se forbinder dem til gearet have ødelagt gearet ved de bliver presset ind.

den går fint i frem n og bak. ingen problem det banker bare. normalt når et gera ryger så kan man da ikke få den i???

nogle gode bud på hvad det kan være??

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercury 90 hk banker og skralder????
  • Rene S
    Rene S Tilmeldt:
    aug 2008

#1   3. okt 2009 det gør den. den banker også i neutral. det er der jeg bliver lidt bekymret.

• Rene S
    Rene S Tilmeldt:
    aug 2008

#2   3. okt 2009 men kan ikke forstå at den skal have smidt gearkassen. for vi sejlede jo frem ad så det svare jo bare til man giver den godt med gass. kan også lyde som en plejlstang der er gået. men vi har jo ikke sejlet stærkt længe så den ku blive mega varm eller noget.

• Palle O
    Palle O Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Både: 1 Svar: 4
    #3   4. okt 2009 Et plejlleje eller krumtapsleje der gået.

Kommentér på:
Mercury 90 hk banker og skralder????

Annonce