{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

Mercury dele? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg overvejer at købe et projekt jeg har fået tilbudt til rimelige penge, men ved motoren mangler der flg. del

(Se billedet)

http://peecee.dk/upload/view/183398

Det er hele "underdelen" af et drev fra en 60 hk Mercury motor af ældre dato. Sælger ved desværre ikke hvornår den præcis er fra.

Hvad tror i sådan en koster, eller kender i et sted det kan købes?

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercury dele?
  • #1   30. jul 2009 det er hele det underste gearhus.

tror helt sikkert det billigste er at finde en brugt motor magen til evt defekt og så rippe den for gearhus

• #2   30. jul 2009 hvis du har et stelnummer kan du tjekke årgang på brunswicks hjemmeside

• #3   31. jul 2009 hvis du finder ud af at den passer fra en 40hk af ældre årgang kan jeg nok hjælpe dig

• #4   1. aug 2009 Gearhuse passer sammen over flere overgange og antal heste.
    Mener desværre det er fra 70-115hk heste der passer samme ellers havde jeg et adskildt liggende du kunne få for en tus.

Min kammerat har lige givet 1500,- for et og jeg har selv givet 5000,- på et tidspunkt så priserne ligger der imellem.

• #5   12. aug 2009 Hej Mathias,

Jeg har et gearhus inkl. aluskrue liggende.

Det kommer fra en Mariner 60 HK, årgang 1991. - Langt ben.
    Mariner og Mercury fra de årgange er fuldstændig ens. - Eneste forskel er farven, hvor Mariner er grå og Mercury er sort.

Interesseret? - Ring evt. til mig på 2725 2500

mvh.
    Anders Bentzen

Kommentér på:
Mercury dele?

Annonce