{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.579 visninger | Oprettet:

Er der et klogt hoved ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop indkøbt en fabriksny gummibåd af mrk. Yam 380S sammen med en ny Yamaha 20HK med langt ben. og nu er jeg altså lidt i vildrede.
Til start havde jeg fundet alle informationerne om sættet inde på Yamahas hjemmeside, hvor jeg kan se at motoren skal være med kort ben, og dette tager min forhandler også som en selvfølge. Men dagen efter bliver jeg ringet op af forhandleren som meddeler mig at Yamaha importøren gør opmærksom på at der er tale om en fejl på hjemmesiden og at båden skal have en motor med langt ben, så dette bliver selvfølgelig ændret. Nu har jeg så fået sættet hjem og har blæst båden op i stuen og monteret motoren, og kan nu se at der er en afstand på 18 cm. fra bunden af hækken til antikvitationspladen, og alle steder i forum står der er at der skal være 0 - 2½ cm. Hrmmmmm tænke tænke havd mener i om dette ?
Jeg har også tænkt på at kølen jo kan blæses op, dvs. den bliver større og større jo længere den kommer ud imod stævnen, og tænker så på om afstanden til antikavitationspladen skal måles ude fra kølen foran og så ned, hvor afstanden så selvfølgelig vil være mindre ?? Jeg har netop taget nogle billeder af problemet, hvis i er nogle der vil kigge nærmere på dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der et klogt hoved ???
Kommentér på:
Er der et klogt hoved ???

Annonce