{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket Gearolie og Mænge
  • #1   15. aug 2008 Øuicksilver er udmærket (bruger selv biltema´s) og fyldes på indtil det løber ud af øverste hul.

Hvor meget ved jeg ik lige, men køb bare rigeligt, du skal skifte til næste alligevel.

• #2   15. aug 2008 Gearolie 80W90 kan du bruge til din motor.

Jeg ved ikke om oliemængden, men som tidligere skrevet, fyldes olie på nede fra med drevoliepumpe til det løber ud af øverste niveauhul.

Mercury anbefaler gearolieskift for hver 50 timer ved sejlads i saltvand og for hver 100 timer ved sejlads i ferskvand.

• #4   15. aug 2008 Enhver der drevolie der lever op til eller overstiger Mercruiser´s krav kan bruges. Min erfaring siger mig, at en drevolie 80W90 med GL-5 specifikationer er fremragende til bl.a Mercruiser, OMC ( ikke elektrisk gearskift ) og Volvo Penta drev.

• #6   16. aug 2008 Jeg er også blevet anbefalet Quicksilvers High Performance, min tager 340 ml. er en 60 hestes. Du kan købe olie og pumpe hos Triton marine, hvis du bor i KBH området.

• #7   18. aug 2008 Mercruiser laver ikke deres egen drivolie - de køber den hos en underleverandør som mange andre gør - og den drevolie som Mercruiser benytter, kan købes med en anden mærkat på dunken til en billigere pris bl.a her i Danmark.

• #9   18. aug 2008 Som Rolf siger så laver fx Quicksilver ikke deres egen gearolie - MEN da deres High Performance gearolie er aldeles framragende er det den eneste gearolie jeg benytter på mine påhængsmotorer og drev.

Der findes med garanti ligesågode olier af andre mærker - men da High Performance olien er godkendt til næsten alle gearkasser (excl. elektriske OMC gearkasser) så er det den eneste gearolie jeg har i værkstedet

Kommentér på:
Hvilket Gearolie og Mænge

Annonce