{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

mads j
mads j
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 39

Propel til Johnson {{forumTopicSubject}}

Hej!.. jeg har en Johnson 15 HK fra 1974 som propellen er godt smadret på, og tænker så derfor på at købe ny, men hvor er den billigst?.. og hva stigning skal jeg køre med når båden + motor + mig vejen ca. 180KG.. ?.. HJÆLP MIG!.. for har ikke selv forstand på det endnu!!!

Prisen må MAX være 600kr. og den skal være NY!

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Propel til Johnson
  • mads j
    mads j Tilmeldt:
    mar 2005

#1   12. jul 2005 har prøvet ved en forhandler og han sagde bare at det kunne han ikke, men har fundet et andet sted hvor man godt kan, men ved bare ikke om den passer lige over, fordi at det er til de nyere modeller og jeg har jo en gammel.. og jo det kan godt svare sig har fundet ud af at jeg ca. kan få 7 knob mere med en anden propel.. så derfor vil jeg gerne have en anden!..

• mads j
    mads j Tilmeldt:
    mar 2005

#2   12. jul 2005 hmm okay.. men hvad ville den da koste?... ellers kan prisen i bund og grund være lige meget. den skal bare være ny, og passe smiley

• mads j
    mads j Tilmeldt:
    mar 2005

#3   12. jul 2005 okay.. hva troede du da den var?.. 115?.. hehe
    vil lige prøve om jeg kan finde en der inde, men har ikke set en til salg der inde endnu!..

• mads j
    mads j Tilmeldt:
    mar 2005

#4   12. jul 2005 okay.. tror jeg har fundet en der passer.. måske.. kommer an på om evinrude propeller passer lige over på johnson motorer?.. den er nemli oss til en 15 hk evinrude.. hvor min er en johnson.. passer den propel på min johnson?

• mads j
    mads j Tilmeldt:
    mar 2005

#5   12. jul 2005 ok.. men det er jo OMC begge modeller såå det burde jo være det samme, efter som det jo kun er udsendet der er forskelligt, fordi de bliver lavet samme sted og af samme komponenter!.. såå tror nok den gør smiley

• mads j
    mads j Tilmeldt:
    mar 2005

#6   12. jul 2005 okay.. prøver jeg

• mads j
    mads j Tilmeldt:
    mar 2005

#7   18. jul 2005 Kan så konstatere at propellen passer lige over:P.. hehe.. den er monteret på min motor nu..

Kommentér på:
Propel til Johnson

Annonce