{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.507 visninger | Oprettet:

Skumplade {{forumTopicSubject}}

Hej bg.. Kan se der er flere der bruger noget Skumplade til opbygningen af bådene indvendigt.. Mit spørgsmål er så, hvor køber man det, og hvor meget fiber ligger i uden på det, for det blir stærkt..? Det ser jo ud til at være en del lettere at arbejde med, end en finer plade..
Mvh Rune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skumplade
  • #1   7. apr 2016 Følger lige med Rune. Godt oplæg smiley

• #2   7. apr 2016 http://www.purteknik.dk/...... ved ikke om de vil sælge til private, men giv dem et kald og spørg om evt forhandler...... det hedder pur skum, og bruges til bla formgivning af glasfiber prudukter og isolering i væge og mellemrum imellem vinduers rammer og mur.
    Jeg så engang noget på nettet om en der havde bygget mange ting af glasfiber, han brugte bla en plastik sæk og tog et par dåser af pur skum og sprøjtet indholdet ned i sækken..... vupti.. når det var hærdet, så stod han med en blok purskum, han brugte også en kasse han lige smed sammen i træ plader, og forede den med plastik og fyldte... vupti... en kæmbe blok, som han så skar i skiver med en varme tråd dims.
    Jeg ved ikke om det er en gang bar måde til det, eller om det økonomisk kan betale sig, men syntes han var ret opfindsom ..... men søg på pur skum og evt model bygning så dukker der nok et eller andet frem på nettet.... god jagt... og vend lige tilbage med opdate så vi andre uvidende kan blive kloge he he ...

• #3   7. apr 2016 http://www.hificarfi.dk/Shop/tabid/80/ProdID/1091/language/da-DK/Default.aspx
    Kik evt her hvis du selv vil støbe

• Torben R
    Torben R Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 18
  • #5   7. apr 2016 Problemet med skum er bare at det ikk kan tåle polyester, så der skal være en form for belægning på det, f.eks plastik.. Det nemmeste var bare hvis jeg kunne købe færdige plader et sted, så der kun skulle skæres til og ligges fiber på..

• #6   7. apr 2016 Ja Torben nu tror jeg det nærmer sig det jeg søger, i hvert fald en side der lige skal studeres nærmere..

• #7   7. apr 2016 Tror du tænker på polytan skum plader! har brugt dem i forbindelse med mit tidligere arbejde på Danish Yacht i Skagen. De kommer i forskellige farver som angiver hvilken hårdhed de er. Utrolig nemt at arbejde med, men tror desværre ikke det er billigt martriale.

• #9   8. apr 2016 Kik i min profil under Shakespeare summersport renovering
    der kan du se nogle profiler vi lavede i glasfiber
    skide nemt og koster billigt

• mads b
    mads b Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 2 Svar: 47
    #10   9. apr 2016 Biltema har faktisk haft nogen til glasfiberstøbning på et tidspunkt

Kommentér på:
Skumplade

Annonce