{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.933 visninger | Oprettet:

Omdrejningstæller driller... {{forumTopicSubject}}

Min omdr. tæller driller lidt!
Den viser omkring dobbelt - men kun nogle gange. Eksempelvis idag hvor jeg var ude viste den ca. doppelt. Havde motoren startet og stoppet flere gange (tændingen slået fra) men den viste doppelt hele tiden.
Da jeg kom hjem og skulle skylle motoren igennem med ferskvand viste den så korrekt??

Er der nogen der har forslag til hvor jeg skal starte med at fejlsøge??
Motoren en en Volvo Penta 3,0 4 cyl - 135 HK. Årgang 1997 - der ellers går som en drøm smiley

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Omdrejningstæller driller...
  • #1   12. jun 2007 min searay gør det samme nu og da oftest i tomgang der så pludselig er 2000 o.min og det går den helt sikkert ikke i tomgang. Jeg tror det er noget krybestrøm omkring giveren eller omkring uret og lidt pronto ell. lign vil nok afhjælpe problemet. Jeg vil dog tilstå at problemet ikke er forsøgt rettet da det sjældent optræder og der er så meget andet el der skaber småproblemer. Eks. efter lang tids stilstand sker der det at instrumenterne kommer i gang et efter et således at alt virker efter et par minutter primært er det belysningen i instrumenterne der er lidt skør så jeg tror at jeg renser hele baladen ved lejlighed og giver det noget fugtfortrængende olie.

Kommentér på:
Omdrejningstæller driller...

Annonce