{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Cykelist værn
  • hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 185
    #1   23. sep Hej
    Du kan få den lokale smed til at bukke et i rustfast og så holder det længe, din synsmand skal så lige give nogle mål så det passer..

    Jeg havde min trailer med til en ny synshal og de ville ikke syne min trailer pga det samme, men min gamle trailer (har haft 5 stk) kørte uden og den skulle ikke ha cyklistværn, det er noget med afstand fra midt knop til hvor trailer begynder at gå ud af, er det under 2 meter skal dit ikke være på.


  • #2   23. sep Skal et køretøj ikke synes efter de regler der fandtes da køretøjet blev typegodkendt? Dvs er den godkendt uden cyklistværn, kan det ikke kræves eftermonteret?

  • #3   24. sep Hvilken trailer er der tale om ( fabrikat, type....................) Evt smid et billede op.

  • #4   5. okt Jo en trailer er godkendt på baggrund af dens oprindelige fabriksudseende. Man kan kun forlange det fra gamle trailere der aldrig tidligere har været på dk registrering.
    Min har ikke den der lidt trælse buede stang og blev synet som på foto.


    profilbillede
  • #5   6. okt Efter at have snakket med flere forskellige synshaller så er der nu lavet et stykke bøjet 1” vandrør med reflekser på.

Kommentér på:
Cykelist værn

Annonce