835 visninger
|
Oprettet:
Yamaha motorer- hvornår får de elektronisk tænding & EFTERLYSNING {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved og købe en Yamaha påhængsmotor 40 hk c67 fra årg. 2008 - er der nogen der ved om den har elektronisk tænding ? og i hvilket årgang Yamaha gik væk fra karburator - Og i øvrigt er der nogle gode ideer til tyveri- sikring af en sådan motor på en 20 fod kabinebåd .. tak på forhånd
EFTERLYSNING
Min egen Yamaha 40 hk. årg. 2008 - se stel nr. - blev Stjålet fra crescent 535 i Holbæk tæt på Munkholmbroen ca. d. 23 juni 2023
jun 2019
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 197
En Yamaha fra 2008 har elektronisk tænding og burde ha indsprøjtning, min fra 2007 havde indsprøjtning da, men der kan selvfølgelig være en overgemt model..
Du kan ikke sikre din motor mod at blive stjålet, men du kan gøre lidt for det med div. ting, men helt sikre den nej.
jun 2023
Følger: 17 Følgere: 34 Emner: 7 Svar: 30
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 75 Både: 1 Emner: 19 Svar: 1.379
Hvis du er ved at købe motoren uden at have set den, så bed sælger skyde et par fotos.
For øvrigt super ærgerligt med tyveriet, har du overvejet at sætte en GPS tracker på din nye gamle motor? Man kan købe en simpel men effektiv tracker som ikke kræver abonnement og holder batteri rigtigt længe.
https://www.frishop.dk/pi/CPH-Trackers-Cobblestone-smart-GPS-tracker_12076364_21926.aspx?gclid=Cj0KCQjw7uSkBhDGARIsAMCZNJtJoqgQ4BBLjCUOVN7RhxHp5FTMowOJrvd0iepjrp70wyAaVIi-chUaAgpaEALw_wcB
Yamaha motorer- hvornår får de elektronisk tænding & EFTERLYSNING