{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.549 visninger | Oprettet:

omdrejningstæller strejker {{forumTopicSubject}}

min omdrejningstæller i min crownline virker ikke , nålen står kl 6 og rør sig ikke . har målt på det forskellige, strøm og omdrejnings signal er der. har prøvet med en ny til en bil uden held og en til båd også uden held. den til bilen viste helt forkert og den til båd viste for meget, spørgsmålet er nu er det en speciel omdrejningstæller der skal bruges når det er en båd. den h en v8 benzin motor.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  omdrejningstæller strejker
  • #1   18. aug 2015 Du skal have en omdrejningsmåler der kan stilles til en V8 motor, der er som regel en indstillings mulighed på bagsiden, hvor man kan sætte den til forskellige cyl. antal.

• #2   18. aug 2015 ja det har der også været på dem jeg har prøvet. så det der er lidt mærkeligt, lige som om den får et forkert signal eller bliver forstyrret

• #3   18. aug 2015 Hvis du har tilsluttet den korrekt, og indstillet den korrekt også, så burde den vise rigtigt..
    De 2 målere du næver, som ikke viser rigtigt, er netop sådan noget der sker, når man ikke for sat dem korrekt, eller har overset en ting..

Kommentér på:
omdrejningstæller strejker

Annonce