{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Trailerdolly på el. {{forumTopicSubject}}

Der har tidligere været snak om trailer dollyer til flytning af både, så ville lige byde ind med mit koncept som endnu ikke er helt færdigt. men testet som værende meget effektivt.

Jeg lavede for nogle dage siden en Dolly af en gammen el-scooter hvor jeg smed drevet over på en gammel sækkevogn og 3d printede et par koblinger så det hele kunne køre på mine Dewalt batterier.
Jeg købte en styring til 400 kroner og ellers har alt været gratis. Desværre var den ikke helt så stærk som håbet. Den kunne flytte båden men blev lidt varm. Til gengæld kørte den hurtigt så der skulle gøres noget ved gearingen 😂

Jeg printede 2 tandhjul som skulle bruges til at geare systemet ned som et friktionsdrev, her brugte jeg en tilsvarende aksel så jeg fortsat ville have diff.

Nu skal jeg da lige love for at den trækker. Det er en ren fornøjelse, så jeg har lige haft båden trillet ned af bakken på vejen flere gange for at trække den op om igen uden problemer.
Jeg er nærmest lykkelig, for efter en lang dag på vandet kan den sgu være tung at skubbe op ad bakken i indkørslen.

Og når man er færdig smider man bare batterierne i lader så de passer til alt det andet værktøj. 🙌🤞☺️
God dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailerdolly på el.
Kommentér på:
Trailerdolly på el.

Annonce