{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

7,5hk forelle motor små problemer {{forumTopicSubject}}

har lige købt mig min første båd. det er en lille "speedbåd" hvis man da kan kalde den det med en 7,5 hk motor. men den er med rat gear og gas styring.

har nogen problemer med min motor.
snoren til start trækker ikke selv tilbage, kunne forstille mig at fjeder er hoppet af eller knækket. er det til og lave ?? skal lige siges jeg er uddannet automekaniker og ved meget om motor også 2 takt.
næste problem når motor er i gang og holder i tomgang
når jeg så sætter den i gear så har den med og gå ud, den gir sådan et ryk når gearet kobles til. og det få den til og gå ud. kan selvfølgelig holde den i gang ved og gi lidt mere gas, men det kan da ikke være sundt? eller hvad.
vedligeholdning af sådan en 2 takter er der noget olie der skal skiftes motor er selvfølgelig smurt af blandenings benzinen men hvad med gear og lignene.

hvad når man har været ude og sejle i havet. skal motoren så skyldes igemmen med vand eller hvordan?
og hvad med båden som er i glasfiber?

har lige sejlet den første tur i dag og det gik fint ud over de problemer jeg har nævnt.
gode forslag omkring og ha båd modtages gerne.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  7,5hk forelle motor små problemer