{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

El- og Yamaha service i Nordsjælland {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg skal have omlagt lidt el i båden (oprydning i en rodet installation og montering af ny hovedafbryder og laderelæ) og samtidig udført service på en ny Yamaha motor.

Hvem går jeg til i Nordsjælland eller københavnsområdet?

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  El- og Yamaha service i Nordsjælland
  • #1   11. sep 2021 Det er så ikke nord sjælland, men vi bruger https://www.kennsbiler.dk/ , der har vi fået en rigtig god service, måske ikke det billigste, men et godt værksted og så er det et prima arbejde de har udført. ( og deres kaffe er god he he )
    Skal dog lige tilføjes at efter garantien udløber om et år, ja så står vi selv for al service og rep ( min søn er uddannet Yamaha mekanikker .... såååååååå )

• #2   11. sep 2021 Havde nu håbet på noget lidt nærmere, men hvis han er dygtig, kører jeg såmænd gerne den times tid.

• Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #3   12. sep 2021 Lago marine Frederiksværk
    Pb industri og marine i kvistgaard

• #4   13. sep 2021 Er Lago aut. yamaha værksted ? aner ikke om det har noget at sige ang bådmotorer, eller det er det samme som med en dyt, at alle værksteds stempler virker, så garantien stadigvæk er iorden.
    Men vil nok liiiige undersøge om det har noget at sige.
    Ved de er ret pjattet med den olie de vil bruge i yamaha motorer.
    Der ligger også en yamaha forhandler i Brøndby havn...... ham kan jeg så IKKE lige med, da vi købte motor fik vi den igennem min søn, men da vi ville fylde olie på, kørte jeg til brøndby og ville købe olien.... den ville han så IKKE sælge til mig og skældte mig ligefrem ud over at komme og ville købe olie til en ny motor, vil kun sælge til mig hvis jeg indleveret motor og båd til dem, så DE kunne monterer motor på båden og lave opstart.
    Der er fandmer ikke nogen der skal sætte MIN motor på og trække kabler og strøm, det hører under MIG, så ved jeg det bliver lavet 200% efter bogen ( sorry ... der bliver lavet en masse lor.... på nogle værksteder, men det bliver ikke på min/vores båd )
    Self. skulle opstart gøres på værkstedet, ellers gælder garantien ikke ! ! !

Kommentér på:
El- og Yamaha service i Nordsjælland

Annonce