{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  benzintank
  • #1   30. jun 2021 Kender du en mekaniker , har de nogle steder , en lille pumpe til og tømme en bils tank med . Kan være du kan låne den .

• #2   30. jun 2021 Hej. Den dunk du vil suge det op i laver du bare et extra hul i og der med en xtra slange i så kan du eller støvsuger suge i den smiley

• Benny
    Benny Tilmeldt:
    apr 2021

Svar: 41
    #4   1. jul 2021 en slange der er lang nok, så laver du et hul i den ende der skal i dunken, så tager du din luftpistol og puster i hullet du lige har lavet, selvfølgelig ned mod dunken så suger den benzin op og det løber selv.. lidt som du selv suger i slangen dog uden den dårlige smag..
    håber det var lidt forståeligt.. smiley

ellers har jeg da pumpen der klarer problemet..

• #5   2. jul 2021 Du kan også lave en hævert ret simplet: Træk en snor igennem slangen og bind en tot twist eller en stump klud fast i den ene ene af snoren.

Så sætter du enden med klud/twist ned i tanken og trækker i den anden ende af snoren, og vups har du en hævert uden benzinsmag

• #6   4. jul 2021 jeg har set en simpel ting som en pumpebold med slange i hver ende.
    https://www.thansen.dk/baad/motor-og-tilbehor/tank/slangesaet-m-pumpebold-universal/n-2136525522/pn-287059231/

nogle erfaringer. ???

• Benny
    Benny Tilmeldt:
    apr 2021

Svar: 41
    #7   4. jul 2021 nej men den kan nok bruges.. smiley

• #9   6. jul 2021 Anders, den du linker til er jo en standard brændstofslange til en påhængsmotor. Om pumpen kan starte en hævertvirkning ved jeg ikke, vil tro der er en form for ventil i den som hindrer tilbageløb og derfor kræver en sugepumpe for forblive åben.

En anden simpel (og billig!) løsning er denne pumpe til 25kr i jemogfix
    https://www.jemogfix.dk/qlima-manuel-braendstofpumpe/7133/9050024/

Jeg har selv brugt een til at fylde olie over i min oliefyrstank, den suger rigtigt godt i bælgen og så snart der er vædske over udløbshullet i stangen virker den som hævert.

Selve sugestangen er jo for kort til dig (60cm) men tænker sagtens pumpen kan virke hvis du sætter et stykke ekstra slange på stangen - og udløbsslangen naturligvis - så hævert virkningen bibeholdes

Kommentér på:
benzintank

Annonce