1.048 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Køb af smart tabs Køb af smart tabs

Hej folkens,

Godt nytår:)

Jeg er ved at købe et sæt smart tabs til min flipper.

Er der kogen sov ved hvilken model jeg skal vælge.

Jeg har en flipper 630 oc, 21 fod m. 100 hk motor.

Jeg synes den ligger lidt imellem de modeller jeg kan finde.

Nogen som har erfaring vedr. dette?

Tak

Vh Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af smart tabs
  • #1   5. jan 2021 Der er forskellige dæmper og de er inddelt efter fod på båden, men det er en retnings linje og kan godt ligge lige imellem, men gå heller efter den der lige under i skille linjen, det gjorde vi og de virker fint ( det er ikke ret meget der skal til for at de virker, og er de for faste vil de vel også skabe en uønsket modstand og derved et større benzin forbrug..

• #2   5. jan 2021 Tak for det. Jeg går med en 60ér smiley

Ved du ca. hvor afstand der er fra pladen til monteringspunktet?

Jeg har lavet en lille skitse af hvad jeg mener. Jeg skal bare være sikker på jeg har plads nok under "udkragningen" på agterspejlet.

Tak for hjælpen smiley

profilbillede
  • #3   5. jan 2021 Prøv producentens beregner: https://www.nauticusinc.com/smart_choice_app/sca.php

Syntes ikke altid de opgivelser de danske forhandlere angiver, stemmer med producentens beregner!

• #4   5. jan 2021 Jeg har skrevet til producenten, og de er enig i at det skal være en 60’er.

Nu skal jeg blot være sikker på at jeg har plads til at monterer dem:-)

• #5   6. jan 2021 jeg kan måle når det bliver lyst ( altså hvis jeg kan komme ud til båden... sidder/ligger med 3 diskos i lænden og en hofte knogle der skal skiftes/laves .... vi bliver som gamle både, der skal rep til for at det virker smiley ).
    Men der er sgu et stykke fra pladen til toppen af hvor den skal sidde ind på skroget.
    Kan godt se det kan blive et problem på din, godt nok sidder pladen så den er max vinklet ned, men der er et stykke op fra skrue sted på flappen og top dæmper.... jeg kigger/måler hvis jeg kan .....

• #6   6. jan 2021 Tak for det Kim.

Og god bedring 😀😬

• #7   6. jan 2021 Tak tak for dit ønske smiley smiley
    Sorry svar tid, skulle gennem meter høje sne driver, og lige spise min medbragte madpakke OG tilbage igen smiley smiley smiley he he ... fik min søn til at måle smiley smiley smiley smiley
    Fra nederste kant på selve flaps beslag ( det der skal flugte bunden ) og til top af beslag ved støddæmper øverste kant ... 28 cm.
    Håber det er en hjælp smiley pøj pøj med det

• #8   6. jan 2021 Det er så perfekt, de kan godt være der hvis jeg ikke placerer dem helt ude i siderne.

Mange tak for hjælpen🙏🏼👍

• #9   6. jan 2021 så lidt smiley

Kommentér på:
Køb af smart tabs

Annonce