{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marinemotor
  • #2   8. nov 2020 Jeg har haft en i en fiske jolle i fler år kørte godt aldrig problemer

• #4   8. nov 2020 Grundkonstruktionen i KUBOTA fejler absolut intet. Det er meget driftsikre motorer, der har ry for pålidelighed.

Marineiseringen kan være forskellige, men holder du dig til NANNI eller VETUS, så går du ikke helt galt i byen. Undtaget er naturligvis, hvis tidligere ejer ikke har serviceret og vedligeholdt det hele, så ender det som oftest galt, uanset fabrikat....

• #5   13. nov 2020 Tak for alle gode og velmenende svar. Det drejer sig om en Bladt 21 HK marinemotor.

Kan man fortælle mere?

Venligst

• #6   14. nov 2020 Flere er glade for BLADT motoren, men historien om fra flere sælgere, at den er udviklet af de gamle folk fra BUCH skal du nok tage med et gran salt...:)

De første årgang af motorerne blev produceret i Kina, og var ikke noget kønt syn sammenlignet med de moderne fra Volvo, Yanmar eller Vetus - de så ikke færdige ud, men lignede noget katten havde slæbt med ind....

Om det er blevet bedre med tiden ved jeg ikke, men men...reservedele er nok den største udfordring for dig. Gearet kommer som oftest fra Baysan, og det har jeg ikke hørt dårligt om, men igen; Det er et tyrkisk gear på en kinesisk motor, og det kan være problematisk med reservedelene og sikkert også, at finde en mekaniker, der vil servicere eller reparere på det, når den tid kommer.

• #7   16. nov 2020 Tak for både klare og gode råd. Altid en fornøjelse at bruge denne side.
    Som konsekvens af jeres gode svar, vil jeg fravælge at købe et skib med ovennævnte motor.

Tak endnu en gang

Kommentér på:
Marinemotor

Annonce