Sikring / hoved sikring..... {{forumTopicSubject}}
Nå ja, skulle da lige have liv i min v8 forleden, og den har lidt bøvl med enten starter (kører langsomt og har svært ved at trække den ordentligt)
Nå meeen på med en booster og nu er det sådan, at det er en "ny båd" for mig, så jeg har ikke nået at få ordnet kabel føringen.... Så sort og rød er blandet i en pære vælding og jeg store idiot fik satme sat plus til minus.... Resultatet er at INTET virker.... Intet lys, instrumenter osv...
Så håber jeg jo satme på at der sidder en hoved sikring et eller andet sted (skal siges at jeg ikke har haft så meget tid til at gennemgå det hele...) ELLER at det kan være skille relæet der er brændt af.... (den lugter ikke brændt eller noget..)
Håber en af jer ved om og evt. hvor i det tilfælde den så kan sidde...
På forhånd tak
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 131 Både: 2 Emner: 38 Svar: 826
feb 2020
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 6 Svar: 15
maj 2019
Følger: 14 Følgere: 30 Emner: 9 Svar: 18
Motoren startede fint efter der blev rettet op på tingene, men.... jeg havde blæst en 25 amp sikring af i ladekredsløbet. Det betød jeg på første tur i år, heldigvis i roligt vejr, lå ude i bugten med en båd der ikke kunne starte pga. drænet batteri.
Så sørt for at få gået alle detaljer igennem, så du er sikker på du ikke står i samme situation
feb 2020
Jeg tror jeg har fundet ud af hvor sikringen sidder, efter langtids søgning, nemlig på starteren...
maj 2019
Følger: 14 Følgere: 30 Emner: 9 Svar: 18
feb 2020
feb 2020
feb 2020
Sikring / hoved sikring.....