jeg hvad der er galt men? HJÆLP {{forumTopicSubject}}
min(gamle) mercury hakker og hoster skrev jeg sidst.... og fik osse et par råd men det var igen af delene har fundet problemet.
hele vejen rundt om der hvor tændrøret sidder der der lige som en fordybning hvor tændrøret skrues i.....
og hele vejen rundt om tændrøret(ca en halv cm i omkres) kommer der vand ud når den køre køre....
og så det jo klart den hakker og hoster når den får vand på tændrørs hætten hele tiden(så meget hved jeg da om motorer)....
Men nu er det jo så bare jeg vil høre folk om det ikke lyder som en toppakning der er defekt????
eller er det mig der er helt galt på den????
jeg hved en masse om knallert motorer men ikke en pind om påhængs....
men min basis motor viden sir mig det måske er d???
eller kan d være vand pumpen der er gået i turbo mode?
eller kan det være notet helt 3je????
håber der er en der hved det og hvis i syndes det lyder som om en defekt toppakningen er der så nogen der hved om det er dyrt? og om man selv skal prøve at skifte det(hvis man som mig er ret grøn med påhængsmotorer) eller om jeg skal lade en mekaniker gøre det og koster det ikke kassen???? håber der er nogen der hved noget???
På forhånd mange tak............
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 2 Svar: 2
MVH
Jonas
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 2 Svar: 2
nov 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 10 Svar: 24
jeg er sku blevet skide sur på den (26år)gamle hakker*lol*
så jeg har bestemt mig for at købe noget meget nyer.
Men ellers mange tak for hjælpen.og så vil jeg lige til sidst sige. jeg har fundet ud af hvad det var..... Det var toppakningen der var defekt.
jeg hvad der er galt men? HJÆLP