Suzuki dt 9.9 C fra 1996 {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Jeg har det sidste år haft problemer med at min motor er begyndt at hakke når jeg giver den meget gas. Dette holder dog op efter ca 5-10 min sejllads. For en uge siden ville motoren så ikke starte. Da jeg nogen dage prøvede at startede den igen virkede alt fint og den sejlede fint. Da jeg så igen nogle dage efter prøvede at starte den igen hakkede den voldsomt når jeg startede den og gik så ud igen. Jeg observerede at når jeg pumpede benzin ind i motoren så kom der benzin ud af de to huller som er vist på billedet. Jeg har prøvet at skille karburatoren ad for at se om der skulle være noget galt med den. Umiddelbart ser den ikke beskidt ud og alt ser intakt ud. Fjederen i nåleventilen ser også ud til at virke.
Er der nogen der har nogen ide om hvad der kan være galt med den ?
På forhånd tak
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 108 Både: 7 Emner: 28 Svar: 3.882
feb 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 108 Både: 7 Emner: 28 Svar: 3.882
feb 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
Jeg kan let starte motoren og den kører i ca. 20 sekunder, men derefter går den ud. Jeg kan godt holde motoren igang ved at pumpe benzin ind i den og give den noget gas. Det skal bemærkes at når jeg pumper bolden inden den skal starte så bliver den aldrig helt hård og der begynder at løbe benzin ud der hvor benzinslangen er koblet til motoren.
Er der nogen der har nogen ide om hvad der kan være galt ?
Suzuki dt 9.9 C fra 1996