{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Josef P
Josef P
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

Suzuki dt 9.9 C fra 1996 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har det sidste år haft problemer med at min motor er begyndt at hakke når jeg giver den meget gas. Dette holder dog op efter ca 5-10 min sejllads. For en uge siden ville motoren så ikke starte. Da jeg nogen dage prøvede at startede den igen virkede alt fint og den sejlede fint. Da jeg så igen nogle dage efter prøvede at starte den igen hakkede den voldsomt når jeg startede den og gik så ud igen. Jeg observerede at når jeg pumpede benzin ind i motoren så kom der benzin ud af de to huller som er vist på billedet. Jeg har prøvet at skille karburatoren ad for at se om der skulle være noget galt med den. Umiddelbart ser den ikke beskidt ud og alt ser intakt ud. Fjederen i nåleventilen ser også ud til at virke.
Er der nogen der har nogen ide om hvad der kan være galt med den ?

På forhånd tak smiley

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Suzuki dt 9.9 C fra 1996
  • #1   26. jul 2014 Kommer der benz ud der... virker din svømmernål ikke rigtigt. Da det er udluft/overløb

• Josef P
    Josef P Tilmeldt:
    feb 2014

#2   26. jul 2014 Er svømmenål det sammen som nåleventil ? Ved du hvor man kan købe sådan en. Har kigget på ebay og der kan jeg ikke finde nogen. Derudover har jeg fundet nogen amerikanske hjemmesider men der er fragten meget dyr ?

• #3   26. jul 2014 Svømmernål er det samme som nåleventil. Søg evt efter reservede eller snak med din lokale bådpusher

• Josef P
    Josef P Tilmeldt:
    feb 2014

#4   11. sep 2014 Har nu renset hele karburatoren og det har gjort at der ikke længere kommer benzin ud af de to huller foroven. Men er desværre stødt ind i et helt andet problem.
    Jeg kan let starte motoren og den kører i ca. 20 sekunder, men derefter går den ud. Jeg kan godt holde motoren igang ved at pumpe benzin ind i den og give den noget gas. Det skal bemærkes at når jeg pumper bolden inden den skal starte så bliver den aldrig helt hård og der begynder at løbe benzin ud der hvor benzinslangen er koblet til motoren.
    Er der nogen der har nogen ide om hvad der kan være galt ?

Kommentér på:
Suzuki dt 9.9 C fra 1996

Annonce