Seadoo vandscooter motor renovering {{forumTopicSubject}}
Goddag
Nu skal det lige siges som det første, jeg er helt grøn inden for det her. Men laver væsentlige større maskiner til hverdag.
Jeg har for et par dage siden købt mig en vandscooter hvor maskinen kun gik på en cylinder. Det viste sig at være en revet cylinder der var skyld i at der ingen kompression var. Den har kun gået 104 timer.
Jeg har fundet et komplet renoveret sæt i US til 495$ (Med pakninger og alt.
Nu har jeg forhørt mig hos et dansk firma der forhandler dele til sådan en.
Han vil skifte foringer, stempler og pakninger til 4300,-
MEN han skriver også : Så vil vi klart anbefale dig at skifte krumtappen i samme ombæring da den er ved at have mange år på bagen og derfor 9 ud af 10 gange trænger til en ny. Det vil også betyde at du får en nyrenoveret motor.
Jeg kan ikke forstå at man skifter en krumtap pga. alder?
Hvad havde du/i gjort og hvorfor? På forhånd tak
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Både: 2 Emner: 6 Svar: 22
Hvis det er den skal du nok også lige få kigget på kompressoren på den samt div el stik! Hvis krumtap ikke fejler noget ville jeg da ikke skifte den!
Var nede og kigge på den sidste år:-)
Skriv en pm hvis du vil vide mer!
Mvh Peter
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Både: 2 Emner: 27 Svar: 1.075
787 eler 947-951 model??
Seadoo vandscooter motor renovering