{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.129 visninger | Oprettet:

Layer !
Layer !
Tilmeldt:
9. jul 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Seadoo vandscooter motor renovering {{forumTopicSubject}}

Goddag smiley

Nu skal det lige siges som det første, jeg er helt grøn inden for det her. Men laver væsentlige større maskiner til hverdag.

Jeg har for et par dage siden købt mig en vandscooter hvor maskinen kun gik på en cylinder. Det viste sig at være en revet cylinder der var skyld i at der ingen kompression var. Den har kun gået 104 timer.

Jeg har fundet et komplet renoveret sæt i US til 495$ (Med pakninger og alt.

Nu har jeg forhørt mig hos et dansk firma der forhandler dele til sådan en.

Han vil skifte foringer, stempler og pakninger til 4300,-

MEN han skriver også : Så vil vi klart anbefale dig at skifte krumtappen i samme ombæring da den er ved at have mange år på bagen og derfor 9 ud af 10 gange trænger til en ny. Det vil også betyde at du får en nyrenoveret motor.

Jeg kan ikke forstå at man skifter en krumtap pga. alder?

Hvad havde du/i gjort og hvorfor? På forhånd tak smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Seadoo vandscooter motor renovering
  • #1   10. jul 2014 Er det den fra Vejle du har købt? Rød XPer.
    Hvis det er den skal du nok også lige få kigget på kompressoren på den samt div el stik! Hvis krumtap ikke fejler noget ville jeg da ikke skifte den!
    Var nede og kigge på den sidste år:-)
    Skriv en pm hvis du vil vide mer!

    Mvh Peter


  • #2   10. jul 2014 adskild den og kontroler lejerne, en ny wsm tap kan fås til ca 4400 kr, og han har ret i at de dør i nederste plejlleje.
    787 eler 947-951 model??


Kommentér på:
Seadoo vandscooter motor renovering

Annonce