{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.472 visninger | Oprettet:

Bo C
Bo C
Tilmeldt:
5. dec 2013
Følger: 1 Både: 3 Emner: 7 Svar: 16

Mercury 25HK {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger på en påhængsmotor, og så idag på denne. Jeg fik ikke set på stelnummeret og sælger vidste ikke meget om den, andet end den virkede, havde overholdt service osv. Er der nogen der kan hjælpe med et modelnummer? Og evt. En priside for denne motor med fjernstyret gas/gear, samt teleflex styring.. Pft smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercury 25HK
  • #1   3. jun 2014 Denne motor er fra sidste halvdel af fiserne, og er den helt ok, og med selvstarter, så vil en regulær pris ligge på mellem 3500,- og 4000,- er der ikke selvstarter, så ca. 2800,- til 3300,-

  • #2   3. jun 2014 Mange tak for hurtigt svar, jeg tænkte nok at han forlangte lidt for meget..

  • #3   3. jun 2014 Priserne er vildt oppustede på de fleste gamle både og motorer, der er så mange til salg, at det er købers marked, og du kan også se, at efter et stykke tid, så dukker de samme både og motorer op til salg igen, til noget lavere priser...

    Jeg har lige købt en fin 50 hp Yamaha fra 1991, med power-trim og tilt, styreboks, og selvfølgelig elstart, for kr 6000,-

    Sælgeren startede ud med at forlange kr 12000,- for den, sidste år, og havde den til salg i både den Blå avis og Gog, og selv om han sænkede prisen af flere gange, ned til kr 7500,-, kunne han ikke sælge den, så efter 8 mdr. forgæves forsøg på at sælge den, var han til at snakke med, og jeg fik den så til 6 kilo, som jeg finder er en regulær pris for den, alderen taget i betragtning...


  • #4   3. jun 2014 Ja, der er nogen der tror de sidder på en krukke med guld.. Han forlanger 8.000kr for denne, dog med en styrepultsbåd, der dog trænger til en stor klargøring

  • #5   3. jun 2014 Prøv at linke til den ?

  • #6   3. jun 2014 Den findes ikke på nettet, det var ret tilfældigt at jeg kom fordi personen i arbejdsøjemed, og han havde et par stykker stående..

  • #7   3. jun 2014 Ok. Det lyder som den er bedst at glemme, det er så mange til salg, at det ikke kan være svært at finde noget andet du kan bruge...

  • #8   4. jun 2014 Lyder ik galt hvis det en ok båd og hvis motor spiller smiley

Kommentér på:
Mercury 25HK

Annonce