{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.857 visninger | Oprettet:

Yanmar YSE 8hk diesel motor {{forumTopicSubject}}

Jeg har en gammel diesel motor i min Bianca 28 sejlbåd og den har bare fungeret 100% de 3 år vi har haft båden. Men efter vinter har jeg ikke kunne starte den. Der sidder en fødepumpe hvor jeg fandt ud af at der kom diesel til ude fra tanken, men der kom ikke noget diesel ud af den og videre til hovedpumpen. Jeg var så nede og pille fødepumpen af ( se pil på billede ) og havde den med hjemme og skille ad, men umiddelbart var den ikke noget galt med fødepumpen. ( troede måske der var en stift der hang i den )

Jeg var så nede igår aftes for at monterer fødepumpen igen. Der kom stadig ikke noget diesel ud af den. Jeg fjernede så stålkuglen i udgangen af fødepumpen og så kom der diesel ud når jeg kører med starteren. Jeg tænker at der må være noget galt med fødepumpen. siden den ikke kan danne nok tryk til at åbne for den kugle i udgangen. Men da jeg jo ikke ligefrem er motor ekspert, vil jeg hører om i har en ide til hvad der der kan være galt. Eller nogen måske kender en god motor expert i nærheden af ebeltoft ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yanmar YSE 8hk diesel motor
Kommentér på:
Yanmar YSE 8hk diesel motor

Annonce