{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Propulse justerbar propel nogen erfaringer?
  • #1   21. aug 2013 Bladene er lavet af komposit-plastik, og de splintrer/revner utroligt nemt, hvis man rammer et eller andet i vandet, feks en gren eller snitter bunden, hvor en aluminiumspropel blot vill få et lille hak, eller bøje lidt.

    Det er selvføgelig en fordel, at de er så skrøblige, det skåner jo gearkassen og propelakslen ved bundkontakt, men men men, de er altså for skrøblige.

    Det er smart at man kan stille pitchen, og udskifte bladene, når man balrer en af dem, men bladene er meget dyre, og med tanke på hvor sårbare de er, er der intet sparet ved at de er udskiftlige..

    De er ikke særligt udbredt, og det er der en naturlig grund til, de er nemlig noget skrammel.

    Deres virkningsgrad er heller ikke noget at prale af, for de er slet ikke stive nok til at overføre en masse kræfter fra motoren til vandet, uden at vride og bøje.

    Den eneste slags motorer jeg kan komme i tanke om, kunne have fordel af dem, er en hp-svag påhængsmotor, men til nogle af dem, kan man jo købe plastik-propeller i forvejen, til en meget lavere pris.

    Jeg har haft en, og det var bestemt en engangs affære.

    Det var så min subjektive mening om ProPulse smiley


  • #2   21. aug 2013 Du kan - i bedste fald - bruge den som blomstervase i stuen...
    Helt enig med BrumBass...


  • EMIL B
    EMIL B Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
    #3   21. aug 2013 hehehehe okay. skrammel kan jeg hører smiley til morten jeg ville nu også hellere have en Rustfri til vase, de skinner lidt pænere smiley

  • #4   21. aug 2013 Tag en som kan skifte bladene. Så køber de bare blade i de forskellige pitch.
    Piranha propellerne er meget hårdføre!

    http://piranha.com


  • EMIL B
    EMIL B Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
    #5   21. aug 2013 har du erfaringer med disse propeller? og kan de betale sig at skifte bladene?

  • #6   21. aug 2013 Hvad skulle fidusen være i at købe en Piranha propel, den kan man ikke justere pitchen på, man kan blot købe sig fattig i blade med forskellig stigning, og så sætte på sin hub..

    Så er bla. Hustler turning point, systemet, både bedre og billigere...


  • EMIL B
    EMIL B Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
    #7   22. aug 2013 jeg synes egentlig også det virker dumt. så akn man ligesågodt have 2 propeller at skifte imellem. hvad er fidusen med hustler turning point?

  • EMIL B
    EMIL B Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
  • #9   22. aug 2013 Hustler er med løse Hubs, så hvis man ønsker at skifte propel, så behøver man kun at købe en proppel uden nav, og så kan man købe en propel til ca. det halve af, hvad andre koster..

    Og så er Hustler nok nogle af de bedste kvallitets-propeller man kan få, de har vundet utallige uvildige test, og mange bådejere, vil kun bruge netop dem.

    Jeg har prøvet dem selv, men jeg er desværre ikke kyndig nok, til at fastslå, og de virkligt er blandt de bedste alupropeller, men gode, det er de.

    Kære Emil. Stop med at lede mere, ring eller skriv til Rude´s propeller, beskriv din motor og båd, så sørger han for at du får den rette propel, og skulle det vise sig, at den ikke er det, så bytter Rude´s til den korrekte med et smil.

    Deres priser er rimelig lave og deres service er rimelig høj.

    Følg nu rådet, så du også for tid til andet, end at lede efter en egnet propel.

    Jeg ønsker dig alt held og lykke på vandet i fremtiden smiley


Kommentér på:
Propulse justerbar propel nogen erfaringer?

Annonce