{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

nicolai H
nicolai H
Tilmeldt:
24. jun 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3

Seadoo gtx motorproblem {{forumTopicSubject}}

Hey bg. Var igår ude og købe mig en seadoo gtx 135hk fra 2001 med nyrenoveret motor. Jeg sejlede ca 3 timer på den igår (træk tube så den blev tændt og slukket nogen gange) men sidste gang jeg skulle tænde ville den ikke ? Starteren kører men den ville ikke tænde. Har haft tændrørende ude og de gnister? Luftfilter kassen var røget af men er sat på igen. Har i nogen anelse om hvad det kan være ? Mvh Nicolai


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Seadoo gtx motorproblem
  • #1   10. jun 2013 tændspole?

  • #2   10. jun 2013 Hvis du har gnist så skal den også kunde starte, men hvis din filter kasse har været røget af kan den godt have slugt lidt vand, og så har den meget svært ved at komme igang igen.'
    Prøv at tørne din motor uden tændrør i ( husk at sætte hætterne på de 2 metalben dertil.
    prøv efterfølgende igen om den ikke kan starte


  • nicolai H
    nicolai H Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3
    #3   10. jun 2013 Så du ville have jeg bare tog tændrørende ud og satte hætterne på så der intet sad i cylinderen ? Ville det få evt vand ud ?

  • nicolai H
    nicolai H Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3
    #4   10. jun 2013 Hvordan ville tændspolen bare kunne gå i stykker lige pludselig ? Har haft tændt og slukket nok 10 gange på 3 timer ?

  • #5   10. jun 2013 Mener at der sidder et beslag på topstykket som du skal sætte hætterne på, det er for ikke at ødelægge din tændspole når du tørner motoren uden tændrør i.
    Hvid der er lidt vand i motoren og du tørner den mens du evt sætter en finger over tændrørshullet vil det meste komme ud. rens dine tændrør og prøv om du ikke kan få liv i den igen.
    Jeg går ud fra at vi er enige om at du har gnist på dine tændrør når de ligger løst på topstykket


Kommentér på:
Seadoo gtx motorproblem

Annonce