{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  veje trailer op fra 2 til 2,5 ton
  • Joakim B
    Joakim B Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
    #1   17. sep 2012 Du skal have papir fra fabrikanten om at trailer og aksel kan holde!
    Derefter er det bare en tur i synshallen.

• #2   17. sep 2012 har du prøvet det Joachim ? og i så fald med hvilken trailer mærke og str ?

• #3   17. sep 2012 Enig med Joakim.
    Altså lige som du kan købe en 500 eller 750Kg trailer idag, som er 100% den samme trailer, men den ene betaler du vægtafgift af, og den anden ikke.
    Du kan være heldig, at fabrikanten af din trailer har lavet både 2000Kg og feks. 2500Kg trailere, og hvor de har brugt samme typer aksler og ramme, men forskellige vægtgrænser og evt. flere ruller på den lidt større trailer.

• #4   17. sep 2012 det er ikke samme aksler , de skal skiftes , man skal bruge nogle datablade ,
    jeg er rigtig glad for jeres input , men vil gerne høre fra folk som har prøvet det , jeg har talt med synshal osv ,men det er ikke så simpelt derfor min søgning efter erfaringer.

• #5   17. sep 2012 Jeg tror ikke det er en nem opgave du har. Men prøv evt. at kontakte fabrikanten af traileren, og hør dem. For rammen kan jo evt. være konstrureret til en kraftigere model. Men nye aksler, er jo heller ikke en billig ting.

• #6   17. sep 2012 jeg har talt med en god bekendt der er forhandler, og også med brenderup , Meeen nej helt nemt er det nok ikke ,
    (økonomisk kan det godt gå pga standen på trailer )

• #7   17. sep 2012 Ring til Brenderup (Thule) og snak med teknisk afdeling. Hvis du oplyser dem stelnummeret på din trailer kan de se om rammen er godkendt til 2500 kg, hvis den er det skal du nok have nye aksler og måske tilkobling.
    For ca 400,- kr. udsteder Brenderup en dataerklæring som du skal have med i synshallen for at få traileren godkendt.

LarsH

• Joakim B
    Joakim B Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
    #8   17. sep 2012 Jeg har rodet i det med en brenderup!
    Der VILLE de ikke gøre det af økonomiske årsager(klart når traileren er dobbelt så dyr når den går fra 700total til 1300kg. men samme trailer var det.

• #9   17. sep 2012 jeg har også talt med brenderup i dag , og de var temmelig tunge at danse med.

• #10   17. sep 2012 jeg ved ikke om claus fra scandictrailers.dk kan hjælpe. men han lever af at bygge bådtrailer og meget af det er det samme.

det er bare et bud.

• #11   18. sep 2012 Prøv og ring til Per fra vestsjællands marineservice. Han har før bygget trailer om og vejret dem om. Har været med til og bygge en variant bådtrailer om, hvor vi skiftede aksler og trækket ud og jeg mener ikke der var nogen problemer med variant eller synshalen. Men prøv og tag en snak med ham.

Mvh Henrik

Kommentér på:
veje trailer op fra 2 til 2,5 ton

Annonce