{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leje af vandscooter i dk
  • Nicki C
    Nicki C Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 6 Følgere: 4 Svar: 6
    #1   13. maj 2012 Hej... Tror måskemdin pris er lig i overkanten men ja det dig der har alle problemer og udgifter men prøv det og se om det holder...

Kan til orientering oplyse at udlejning af scooter kræver en godkendelse af Søfartsstyrelsen og din forsikring stiger ca dobbelt op...

• #2   13. maj 2012 Jamen tak for info! smiley
    Prisen er billig iforhold til www.jetgames.dk smiley

• #4   13. maj 2012 Det var da ærgeligt smiley Hm... Må sætte mig ned og regne lidt på det.. men ellers tak for jeres meninger! smiley

• #5   14. maj 2012 Det lyder af mange penge, men tænk på hvad man giver for det sydpå, det er jo næsten det samme, og når man ser på Gokart priser er det osse billigt nok, eller prisen..
    Ved ikke om det er dyrt eller billigt, men ja det er jo prisen og folk kører stadig gokart og vandski og alt muligt andet.. Så ja hvorfor ikke... smiley
    Men ja prøv det og hvis der så ikke kommer nok så sæt prisen lidt ned..
    Men ja nok svært når man nu skal ha kort til den og lige skal være ca.300m fra kysten før man må fyre den af.. så 15 min er snart gået.. smiley
    Men held og lykke med det...

Jo ikke alle som har råd til at købe legesager i den prisklasse som vi andre leger i.... smiley (så må de nøjes med at leje vores legesager...)

• #6   14. maj 2012 Jeg kan fortælle dig mht pris, at på kreta betaler man 50 € for 15 minutter men på tilbud betaler man 40€ som ca er 300 kr smiley

Så de 250 kr for et kvarter i dk er da billigt :D! Du skal tænkte på at det skal dække kørselsomkostninger, udstyr, benzin til maskinen, service på maskinen osv.. Så derfor må det ikke være lavere end de ca 250 i timen smiley

Men er glad for Christian P at du også godt kan se det smarte i det :D'

• #8   14. maj 2012 Ja siger også at prisen er fin nok, i forhold til priserne sydpå og i forhold til at køre gokart herhjemme..
    Men om markedet er der ved jeg ikke, men vil jeg næsten tror..
    Det er nok mere med regler og love omkring at man skal ha speedbådskort for at måtte sejle på dem..
    Men ellers en god idé, har også selv gået med den, men ja du kan jo undersøg og skrive mere om hvordan det går... smiley

• #9   14. maj 2012 Brian.. Nej det er jo lige det.. smiley
    Både staten skal ha deres del og prisen på vandscooter dernede og rep. er heller ikke den samme som herhjemme...

• #10   14. maj 2012 Jeg undersøger forholdene osv og holder jer opdateret smiley

• #11   14. maj 2012 Tager du penge for det, er det erhvervsmæssig sejlads, og så skal du opfylde en række af søfartsstyrelsens krav. Hvis du kan opfylde disse krav for 1000 kr. i timen, har du en god forretning.

P.S - Du er næppe den første eller sidste der er kommet på den idé smiley

• #12   15. maj 2012 HMM jeg har faktisk kigget efter nogle regler for erhvervs sejlads, men kan intet finde smiley
    Nej tænkte nok at der var mange der havde fået den idé! smiley

• #13   15. maj 2012 Ja tror jeg osse der er mange som har, men osse mange som ikke gider alle de regler og sikkerhed som sikkert følger med nu det er vandscooter vi snakker om..
    for ikke at snakke om forsikring, gad vide hvor, hvem og hvad den kommer til at koste.. smiley
    Nu har jeg selv en vandscooter og en af den sjoveste, men før jeg fik den ville jeg da gerne kunne ha lejet en herhjemme..
    Så et marked vil der sikkert være hvis man kan holde prisen fornuftigt, men spørg evt nogen af de andre som lejer ud, dog skal du nok ikke leje ud i deres område så giver de nok ikke oplysninger.. smiley

• #14   15. maj 2012 ha nej det ville nok være pænt dumt at "Stjæle" deres marked smiley
    hmm mht forsikirng så koster det vel lidt.. men det kan vel også tjene sig hjem, hvis der er efterspørgsel nok smiley
    Men tror også der er et marked der ude smiley

• #15   15. maj 2012 la vær med at købe en kawasaki ultra så kan du ikke engang dække brændstof omk til den pris du har i tankerne.

• #17   15. maj 2012 tja 1000kr. pr. time er ca det jeg mener det reelt koster hvis man sejler på en ny maskine og skifter hvert år. 500 i afskrivning og 500 til benz. Det er sgu deromkring.

• #18   16. maj 2012 Jeg kan virkeligt godt følge dig brian.. Havde ikke lige tænkt over den med at man kun måtte bruge firmaets ting når man er på "Arbejde" smiley Træls! Nå.. men tak for svarene! smiley

Kommentér på:
Leje af vandscooter i dk

Annonce