2.389 visninger
|
Oprettet:
Leje af vandscooter i dk {{forumTopicSubject}}
Hej med jer!
Jeg overvejer lidt at begynde at leje vandscooter ud, tubes ture vandski ture osv..
Men spørgsmålet er om folk vil betale for at prøve diverse ting, Hvad tror i? Hvis man nu sagde 1000 kr for en times sejlads på vandscooter inkl alt. det er 250 kr for et kvarter.
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 4 Svar: 6
Kan til orientering oplyse at udlejning af scooter kræver en godkendelse af Søfartsstyrelsen og din forsikring stiger ca dobbelt op...
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 2 Emner: 23 Svar: 97
Prisen er billig iforhold til www.jetgames.dk
mar 2008
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 4 Emner: 3 Svar: 46
Ved ikke om det er dyrt eller billigt, men ja det er jo prisen og folk kører stadig gokart og vandski og alt muligt andet.. Så ja hvorfor ikke...
Men ja prøv det og hvis der så ikke kommer nok så sæt prisen lidt ned..
Men ja nok svært når man nu skal ha kort til den og lige skal være ca.300m fra kysten før man må fyre den af.. så 15 min er snart gået..
Men held og lykke med det...
Jo ikke alle som har råd til at købe legesager i den prisklasse som vi andre leger i....
mar 2008
Så de 250 kr for et kvarter i dk er da billigt :D! Du skal tænkte på at det skal dække kørselsomkostninger, udstyr, benzin til maskinen, service på maskinen osv.. Så derfor må det ikke være lavere end de ca 250 i timen
Men er glad for Christian P at du også godt kan se det smarte i det :D'
jun 2011
Men om markedet er der ved jeg ikke, men vil jeg næsten tror..
Det er nok mere med regler og love omkring at man skal ha speedbådskort for at måtte sejle på dem..
Men ellers en god idé, har også selv gået med den, men ja du kan jo undersøg og skrive mere om hvordan det går...
jun 2011
Både staten skal ha deres del og prisen på vandscooter dernede og rep. er heller ikke den samme som herhjemme...
mar 2008
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Både: 1 Emner: 1 Svar: 74
P.S - Du er næppe den første eller sidste der er kommet på den idé
mar 2008
Nej tænkte nok at der var mange der havde fået den idé!
jun 2011
for ikke at snakke om forsikring, gad vide hvor, hvem og hvad den kommer til at koste..
Nu har jeg selv en vandscooter og en af den sjoveste, men før jeg fik den ville jeg da gerne kunne ha lejet en herhjemme..
Så et marked vil der sikkert være hvis man kan holde prisen fornuftigt, men spørg evt nogen af de andre som lejer ud, dog skal du nok ikke leje ud i deres område så giver de nok ikke oplysninger..
mar 2008
hmm mht forsikirng så koster det vel lidt.. men det kan vel også tjene sig hjem, hvis der er efterspørgsel nok
Men tror også der er et marked der ude
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 4 Emner: 8 Svar: 67
sep 2004
Følger: 29 Følgere: 40 Både: 9 Emner: 41 Svar: 472
mar 2008
Leje af vandscooter i dk