1.191 visninger
|
Oprettet:
Valg af motor {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der ved om en quicksilver 450 c kan monteres med en 60hk motor der står godt nok maks 41hk
feb 2017
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 27
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 574 Både: 2 Emner: 28 Svar: 1.117
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.193
1. den kan holde til det. ( hvis den er vedligeholdt )
2. forsikringen dækker... ( de springer helt sikkert fra ved for stor motor )
3. udover at du selv står med regningen ved uheld, ja så kommer der sikkert en bøde også ( Den bøde kan du så også få uden uheld, ordensmagten er kommet mere ud på de vilde våger, og de er begyndt at tjekke andre ting end fart i havne, redningsveste, speedbåds kort og forsikrings forehold, nemlig om båden er lovligt sammensat en rigtig god ide.... for hold da op med meget gammelt lor..... der fare rundt )
Har ikke hørt eller læst om nogen der har fået nogen bøde for det endnu, men kun hørt snak om at de tjekker ! ! !
4. LEG IKKE med din og for den sags skyld andres sikkerhed ! ! ! ! ! ! vandsport og færdsel på vand kan ( og skal være ) sjovt , men kæft det er altså et sted hvor man skal tænke godt og grundigt .
Gad vide hvad der er sket med mig jeg er blevet til en af de der idioter der står med en finger i vejret og siger " det må man ikke ! ! ! " UHYGGELIGT
Nej ! ! jeg er INGEN sur og GAMMEL mand ( ja ja lidt gammel ) men jeg er blevet lidt kloger med alderen og ikke mindst med en sund respekt for vandet...
Okay ..... så er jeg færdig he he ... tag det ikke ilde op det jeg har skrevet.... gør det rigtige og nyd vandet og ha`det sjovt derude
jul 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 64
Valg af motor