{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.376 visninger | Oprettet:

Ole N
Ole N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

trailer bremser... igen.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Selandia trailer som driller. Bremserne fungerer fint, og jeg har skiftet dæmperen i påløbsbremsen. Aligevel hænger anhænger-koblingen inde når jeg bremser, og jeg må konkludere at det er trækrøret(stålrøret hvori dæmperen er monteret) den er gal med. Jeg kan skubbe røret ind når je glægger vægten i, og der bliver den så hængende. Hvad gør jeg ? Har haft trækrøret ude og slebet det med fint sandpapir.
Nogen der har en løsning ?
Man kan se opbygningen her: http://www.refako.dk/index.php?cPath=2&genart=200125

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trailer bremser... igen..
  • #1   11. jul 2011 fjedrklumpen og smøring vil jeg tro

• Ole N
    Ole N Tilmeldt:
    sep 2009

#2   11. jul 2011 Hvad er fjeder klumpen ???

• Ole N
    Ole N Tilmeldt:
    sep 2009

#3   11. jul 2011 Tak for svarene... Mht.sandpapir..så er det korn 240, så det næsten vandslibepapir, og kun for at tage evt. grater eller små ujævnheder er kunne hæmme vandringen. En stålbøste er efter min mening kun til grovere rengøring som bemsetromler o.lign. og giver garanteret flere ridser. jeg er ikke helt novice i mekanik smiley

Den gode nyhed er at det virker efter jeg fik det samlet, så nu er det kun bremsejusteringen der mangler.Troede egentligt også at sådan en oliedæmper trykkede meget hårdere retur end den gør.

• #4   11. jul 2011 nr 12 på dit link mener jeg . den cylinder der sidder bagpå. men ganske rigtigt. det træk skal sejle i fedt indvendigt. på mange skal du ikke forvente , at hvis du trykker den , at den bare lige sådan smutter helt ud igen.

Kommentér på:
trailer bremser... igen..

Annonce