{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha starter knækket?
  • #1   2. jun 2011 Hvis den skal svejses, skal den helt sikkert TIG svejses hvis det er aluminium smiley

• #2   2. jun 2011 Det kan sagtens lade sig gøre smiley

• #3   2. jun 2011 Ja, det kan sagtens lade sig gøre at svejse den, for den skal sku nok være stærk nok. smiley Den burde have 3 holdere, altså hvor man fæster den, så den holder med en svejsning, ellers må du jo ud med træk torvet smiley

• Anders A
    Anders A Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #4   2. jun 2011 Tak for de opmuntrende ord. Træktorvet er bestemt ikke en løsning, det har jeg hverken armkræfter eller lyst til. Er der noget man skal være særlig opmærksom på når det svejses. Det er en aluminiumsblanding af en art, og det skulle jo gerne holde uden alt for meget slør..

• #5   2. jun 2011 Kan du selv TIG svejse, ellers ville jeg nok pille den af, og tage den ned til den lokale smed, og give en kage eller to så de ordner det, Aluminiumssvejsning kan være rigtig pain in the ass hvis man ikke arbejder med det normalt smiley

• #6   3. jun 2011 du skal pille den af for at svejse den uanset hvad... Man plejer at skære en fuge så svejse sømmet fylder hullet ud. Tag den med til en smed han kan sikkert gøre det for en kasse bajer smiley

• Anders A
    Anders A Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #7   4. jun 2011 Jeg fik en marine smed til at trådsvejse det med alu-tråd og argon. Han mente det villle forsvinde helt hvis man TIG-svejsede på det. På trods af, at det så meget holdbart ud efter svejsningen revnede det igen!!
    Det er sket efter jeg har fået skiftet impeller og justeret gear sidste weekend. Kan ham der lavede det, ændret noget så den er svær at dreje rundt på svinghjulet?
    Hvor hård skal den være at dreje rundt på svinghjulet?

• #8   4. jun 2011 hvis du piller tændrør ud skal den være let at dreje i startretning

• #9   5. jun 2011 Der er en pal som som gør at motoren ikke kan dreje rundt hvis den er i gear på mange ældre motore, hvis dit dit gear er justeret forkert og den har sådan en stoppal så vil starteren forsøge og starte en motor som ikke rokker sig, og så kunne jeg tænke mig at den knækker i det beslag der.

Kommentér på:
Yamaha starter knækket?

Annonce