{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  omdr tæller johnson
  • #2   30. apr 2011 jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde ud af det diagram der hvor der står send på diagramet hva er den til?

• #3   30. apr 2011 Hvis du læser teksten i det link, og følger diagrammet er det nem nok.
    Og havde du en manual ( som jeg har skrevet til dig før ), var du ude og sejle nu.
    "Grå" skal gå til klemmen "send".
    "Violet" smider du ind på klemmen "ign".
    "Sort" fører du ind på klemmen "GRD".
    Lys i omdrejningstæller kan du luse over fra den violette ledning, eller evt. tage det fra + ledning til lanterne eller anden kreds med afbryder i.
    Omdrejningstæller skal her efter justeres bag på til 6P ( til din 70HK motor ).
    Bemærk teksten i det link, at Johnson/Evinrude måske kræver en modstand sat ind i kredsen. Det skulle jeg have på min 60HK Evinrude, for at få min omdrejningstæller til at virke.

• #4   1. maj 2011 der står ikke noget af det du skriver på min omdr tæller. der står + 12 v går ud fra den er til plus så står der gnd den er vel til minus..... pul den ved jeg ikke hvad den er til også er der nok en til lys i tælleren hvor der skal plus på.. er jeg helt forkert på den? for det du skriver passer ikke med hvad der står på min tæller der er et billede af den inde under mit fotoalbum under renovering

• #5   1. maj 2011 hvad er det for en modstan for har fået den sat til men den visser ikke noget den går bare på 0 når den for tænning når man så starter viser den ikke noget er det den modstand du snakker om

• #6   1. maj 2011 Forbind det sådan:

"Grå" skal gå til klemmen "pul".
    "Violet" smider du ind på klemmen "plus".
    "Sort" fører du ind på klemmen "gnd".

Den skal gå ned på nul, når tænding er sat til. Så det er ok.
    Hvis ikke den flytter sig når du starter op, kan det være fordi du ikke har sat omdrejningstæller til 6P. Eller omdrejningstæller ikke passer til motor, eller omdrejningstæller er defekt, eller der kommer ingen signal fra den grå ledning.

• #7   1. maj 2011 der sker ikke noget når man starter op så tror den er i stykker har sat den på 6 p men der sker ikke noget

• #8   27. jun 2011 Der kommer ingen signal ud af den grå ledning, hvad skal jeg så gøre?

Kommentér på:
omdr tæller johnson

Annonce