{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.048 visninger | Oprettet:

john h
john h
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 7

Hæve / sænkebeslag, - transducer /rese {{forumTopicSubject}}

Hæve / sænkebeslag, - transducer /reservemotor.
Min transducer skal hækmonteres og jeg syntes den er meget udsat, da min båd skal bruges som trailerbåd. Transduceren skal i øvrigt monteres tæt ved badestigen, da det er det eneste sted, der er plads Har nogen et forslag til, hvordan man laver et hæve- sænkebeslag til en transducer? Er det i øvrigt korrekt, at transduceren skal monteres i styrbordssiden pga. skruens rotation?

Har nogen erfaring med hæve- sænkebeslag til trollings/ reserve påhængsmotor. Jeg har købt et hæve- sænkebeslag, men syntes beslaget skal placeres meget lavt (tæt på vandlinien) hvis påhængsmotorens kavitationsplade skal flugte med bådens bundprofil?

Er det muligt at forbinde hoved- og reservemotor selvom der er niveauforskel, så jeg styre reservemotoren med rattet?

På forhånd tak, John H.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hæve / sænkebeslag, - transducer /rese
  • #1   23. maj 2006 Forklar mig lige hvad en transducer er... smiley

• john h
    john h Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 7
    #2   23. maj 2006 Transduceren er ekkoloddes sender, den kaldes også ”giveren” eller ”svingeren”. Transduceren udsender et lydsignal gennem vandet, som reflekterer på genstande den møder, eller bunden for den sags skyld. Jo, længere lyden er under vejs, inden den reflekteres, jo dybere er der.

• Svend C
    Svend C Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #3   3. sep 2006 Har du overvejet at montere transduceren indenbords?
    Jeg har gode erfaringer med dette.
    Transduceren placeres bunden (motorrummet) så tæt på agterspejlet i en kæmpeklump sanitets-silicone, så den har fuld "trædeflade" mod bunden.
    Du kan forsøge dettte, dadu altid senere kan fjerne den igen.
    Når siliconen er hærdet er det ikke nødvendigt med yderligere fiksering.

• #4   4. sep 2006 jeg har også gode erfaringer med at montere den indenbords, det er det eneste rigtige i trailerbåde.

Kommentér på:
Hæve / sænkebeslag, - transducer /rese

Annonce