{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.027 visninger | Oprettet:

installation af benzinmåler... {{forumTopicSubject}}

Hey folks !

har over vinteren, sammen med andre projekter, installeret en fast tank i båden og har derfor også købt en benzin-måler Men syntes ikke jeg kan få den til at virke ordentligt sammen med senderen i benzin tanken ? begge dele er købt hos samme forhandler ( AFI marine i århus ) og de kan ikke lige umiddelbart give mig et svar.

sagen er den at fra selve senderen ( altså den som er blevet sat ned i benzin tanken ) sidder der fastmonteret en ledning på hvor der er 2 små ledninger indeni, fuldstændig som et normalt fladt 220v kabel med ca 0.75 kvadrat leder. Men hvordan skal de så sættes på instrumentet ? det får selvfølgelig plus og minus fra andre instrumenter, men så er der det 3 ben som hedder send og der har jeg først prøvet at montere den brune ledning fra senderen og så puttet den blå på stel, hvilket resulterer i at nålen i instrumentet falder næsten helt ned omkring nul ( og ved der er ca en halv tank i ) og hvis jeg sætter begge ledninger på send på instrumentet går nålen helt i toppen og langt over fuld !

Så ja en lidt lang forklaring blev det til, men tænkte der var nogen der måske kunne hjælpe---og instrumentet er et faria...har kigget på deres hjemmeside og googlet det osv, uden held.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
installation af benzinmåler...

Annonce