{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vandfast plade....
  • #2   31. okt 2010 er svært at svare på når vi ikke ved hvad du skal ha på af motor ! nogle skal jo sidde med gennemgående bolte

• #3   31. okt 2010 Vandfast krydsfiner ? smiley

• #4   31. okt 2010 Vil det sige at alle de steder der sælger "vandfast" krydsfiner af byggemarkeder og google har lavet en ordentlig bummert ?

(link fjernet)

Der står ihvertifald lidt om krydsfineren, men det er ikke 100% vandbestandig, smiley

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #5   31. okt 2010 nu har jeg bygget hækken op fra bunden , men en 25mm krydsfiner, med 5-6 lag glasfiber og ville have en ekstra plade + få bukket en plade som ekstra... for en sikkerheds skyld...
    vi taler kun om en 40hk motor vejer va 70-80kg

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

#6   31. okt 2010 jeg er sikkker på at en krydsfiner plade vil rådne op med tiden....men hvis andre har nogen erfaringer så kom gerne med dem..

• #7   31. okt 2010 en "vandfast" krydsfimer er vandfast i den forstand at den er vandfast limmet , og bliver den så lukket med en en lak så skal det nok holde. men ellers sæt den indvendigt , så den ikke er i konstant vandpåvirkning.

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

#8   31. okt 2010 hvis jeg sætter den indvendigt så har den jo ik helt den funktion som uden på.... har lige kigget på min motor, det er en mariner, ældre svend... der er godt nok hul i motor beslaget, så boldtene bliver gennemgående... ville bare helst være for uden og bore huller i den fine hæk...

Kommentér på:
vandfast plade....

Annonce