{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

martin s
martin s
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86

hjælp ang maling.. {{forumTopicSubject}}

Hej drenge... er ved og give båden maling, hele yder skroget... det ser fint ud, borset fra malingen slet ik vil (tøre/binde) under vandlinien..... skal jeg slibe alt det gamle maling af og starte forfra? og skal det ha en slags primer eller?

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hjælp ang maling..
  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

#2   9. okt 2010 Tak, det vil sige jeg lige skal slibe det en lille gang til, og give det noget YACHT PRIMER... og så kan jeg give det topcoat

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

#3   9. okt 2010 Hvordan får det det fedtede maling af som ikke ville binde ordenligt...?
    kan jeg bruge noget maling fjerner? fordi det er jo totalt fedtede og klistret...

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

#5   9. okt 2010 jeg ved det ikke lasse, har lige fået båden og har ik forstand på den slags...

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

#7   9. okt 2010 Jeg har selv blandet hærder i top coaten, 15ml pr 1 L maling..

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

#8   10. okt 2010 Nu har jeg ladet en varme blæser stå ude i garargen natten over.. og det har resulteret iat den ene side af båden er tørret, der hvor bundmalingen sad, så nu tænker jeg at jeg måske bare skal male det gamle bundmaling over med topcoat og så lad blæseren stå der ude og gi det nogen ekstra lag....

Kommentér på:
hjælp ang maling..

Annonce