Suzuki DT140 fra 1997 {{forumTopicSubject}}
Hej
Har netop shoppet båd med en ældre DT140.
Udover skruen faldt af og efterfølgende (fandt den igen!!) gummiet gik i propellen og måtte shoppe en ny, så kæmper jeg med at få det til at tage omdrejninger, når jeg giver gas.
Købte en 13 1/4x 17 som vist er den mindste til den model.
Den stopper lige omkring 4200 rpm og vil ikke mere så jeg kan ikke få den helt op og plane.
Gav den en omgang Evinrude/Johnson engine tuner (spray) som gjorde den fik 300 rpm mere og faldt 200rpm i tomgang.
Den skulle gerne kunne nappe omkring 6000 siger nogle bådkyndige.
Den sidder på en SeaRay som vel vejer 1,7ton.
Er der nogle som har et godt råd måske?
sep 2010
Følger: 36 Følgere: 602 Både: 8 Annoncer: 1 Emner: 52 Svar: 764
jun 2016
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 3
Suoert tak.
Det prøver jeg lige.
(kan man selv stille ventiler på en sådan)+
Har gjort det en del gange på biler, men det er jo en lille maskine osv,
sep 2010
Følger: 36 Følgere: 602 Både: 8 Annoncer: 1 Emner: 52 Svar: 764
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 39 Både: 5 Emner: 12 Svar: 1.111
Jeg ville også starte med at lave en kompressions test.
Om det kan svare sig hvis det ser slemt ud
Det vil testen sige.
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 25 Både: 2 Emner: 13 Svar: 2.400
Suzuki DT140 fra 1997