{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hva betyder hydraulikken på en 100hk m
  • #1   12. maj 2010 Kunne være powertrimmet der er defekt, eller det hydrauliske styretøj er gået 'fløjten'??

• #2   12. maj 2010 er det til og laver eller kan man undvære det på en måde

• #3   13. maj 2010 Jeg har en 85hk uden trim og det går fint men kunne da være rart at ha så hvis alternativet er 50hk eller ingen motor ville jeg vælge den 100hk men kan du få en med for f.eks. 2k mere og du har pengene vil du ik fortryde.

• #4   13. maj 2010 Hvis du kan få det fra en defekt motor er det nemt nok at skifte men find det inden du køber for ellers koster det i omegnen af 5-6k alt efter hvad der er galt.

• #5   13. maj 2010 Powertrim kan nemt repareres, har jeg selv gjort. Typisk er det fordi de synker, og der tyder på O-ringene inde i trimmet er utætte. De O-ringe kan anskaffes for 100 kr for allesammen som regel.

• #6   14. maj 2010 det er ofte fordi motoren (elmotoren til trimmet)har været utæt så der er kommet vand i den. i så fald er ankerpladen færdig og det er ikke sikkert at den fås løst så skal der måske en ny trimpumpe til og den koster kassen hvis den skal være original og det skal den for at passe.

Kommentér på:
hva betyder hydraulikken på en 100hk m

Annonce