{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rust på glasfiberen
  • #1   5. jan 2010 Vidundermidlet hedder "Renew rubing Liquid" efterfulgt af "Custom marine polish"

Brugsanvisning:
    Du tager en skumgummi grydesvamp (rengøringssvamp), brug den bløde side, og hæld en klat midt på af hempels "Renew rubing Liquid" og så er det bare at polere, det er som om det tørrer ud, og skal så ha et par dråber vand, og så er det bare at blive ved indtil du er tilfreds med resultatet, så tøre du det hele af igen (det er næmmest når det er fugtigt) og afslutter med en gang "Custom marine polish" som skal have lov til at side og tørrer, så bliver det meget hvidt, og så skal det bare tørres af, DONE smiley

Det er noget der virker smiley (det gør også mat gelcoat skindende igen hehe)
    Min flipper havde aldrig set det før tror jeg, den var helt mat i gelcoaten, så meget at "Costume marine polish" ikke kunne tage det alene, så jeg polerede hele båden, først med "Renew rubing Liquid" tørrede det af og så en gang polish, det blev tørt og jeg tørrede det hele af, og den skinnede som om den var helt ny smiley

• #3   6. jan 2010 Alm, salt syr, som du kan købe i brugsen, lad det virke i 20min, og skyld af med vand, har lige gjort det på min, og fik dette tip af sviger i i bønnerup, som også har glasskib, med løber, og det virket kanon, kan ikke se skyggen af det kan klaret anbefaldes, det æder simpelhen rusten op uden at skade glasfiber, især hvis man har en del samlinger med rustfri osv.

Mvh
    sini

• Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #4   16. maj 2017 slipol kan fjerne rust på glasfiber uden glasfiber bliver mat billig løsning og giver et flot resultat læs brugsanvisning

det har jeg brugt på mange både

• Finn  M
    Finn M Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 3
    #5   28. aug 2017 Jeg har poleret de rustfrie dele på båden med de fineste ståluld er er på marked, men fik efterfølgende rustpletter på glasfiberet som følge af støv fra ståluld. så godt råd er:
    Lad vær med at bruge det, eller sørg for at støvsuge eller skyld straks støvrester væk.
    /Finn

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
    #7   28. aug 2017 Finn du skal ganske enkelt bare undlade at bruge ståluld. Slibestøvet kan sætte sig som flyverust rundt på båden. Der findes svampe der sliber ligeså godt uden risikoen

• Finn  M
    Finn M Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 3
    #8   29. aug 2017 Tak for jeres kommentar, og Oxalsye i fortyndet mængde er rigtig godt til at fjerne flyverust med. smiley

Kommentér på:
Rust på glasfiberen

Annonce