13.233 visninger
|
Oprettet:
Rust på glasfiberen {{forumTopicSubject}}
Har netop købt en Limbo 14 GT - men der er en del rust i stævnen hvor der har siddet en jernkæde til fortøjning. Som nybegynder er jeg nød til at søge hjælp hos sagkundskaben. Hvad skal jeg gøre for at få rusten væk? Findes der et vidundermiddel?
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 2 Emner: 4 Svar: 18
Brugsanvisning:
Du tager en skumgummi grydesvamp (rengøringssvamp), brug den bløde side, og hæld en klat midt på af hempels "Renew rubing Liquid" og så er det bare at polere, det er som om det tørrer ud, og skal så ha et par dråber vand, og så er det bare at blive ved indtil du er tilfreds med resultatet, så tøre du det hele af igen (det er næmmest når det er fugtigt) og afslutter med en gang "Custom marine polish" som skal have lov til at side og tørrer, så bliver det meget hvidt, og så skal det bare tørres af, DONE
Det er noget der virker
Min flipper havde aldrig set det før tror jeg, den var helt mat i gelcoaten, så meget at "Costume marine polish" ikke kunne tage det alene, så jeg polerede hele båden, først med "Renew rubing Liquid" tørrede det af og så en gang polish, det blev tørt og jeg tørrede det hele af, og den skinnede som om den var helt ny
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 4 Emner: 45 Svar: 200
Mvh
sini
apr 2016
Følger: 1 Svar: 1
det har jeg brugt på mange både
jun 2017
Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 3
Lad vær med at bruge det, eller sørg for at støvsuge eller skyld straks støvrester væk.
/Finn
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
jun 2017
Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 3
Rust på glasfiberen