{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.702 visninger | Oprettet:

Start nøgle "hænger" {{forumTopicSubject}}

Hej !

Min nøgle til at starte båden "hænger". Dvs. at når jeg drejer nøglen falder den ikke helt tilbage og holder derfor den biib tone der kommer når man normalt starter med mindre man forsigtigt selv drejer den en smule mod venstre, med fare for at slukke motoren?

Hvad kan jeg gøre for at den bare hopper tilbage? Det er ret belastede at høre på den alarm.

Mvh Alexander

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Start nøgle "hænger"
  • #1   11. dec 2009 hehe min gør det samme ved heller ikke helt hvad jeg skal gøre, overvejer at pille alarmen fra.Jeg har prøvet at sprøjte noget elektronik rens ind i nøglehullet ,men ved ikke om det virker jeg har ikke prøvet at sejle en tur endnu

• #2   11. dec 2009 Har i ikke overvejet en ny tændingslås ?
    Den dag hvor den ikke virker og i ikke kan starte er helt sikkert en dag hvor i ligger ude på vandet.

Ny på...

• #3   11. dec 2009 Nu har jeg ikke gjort noget ved det endnu, men tænker at det måske bare er et spørgsmål om en smule smøring, men ville lige høre om nogen kendte til problemet.
    Jeg tror ikke at det vil betyde at den går i stykker en dag af det.

Måske et pift WD40 kan klare det.

• #4   12. dec 2009 Hvis det er en lamel lås der sidder i din tænding. hvilket det ni ud af 10 gange er så må den ikke få WD40 det har den modsatte effekt. Den skal derimod have tynd silicone baseret oliespray. gerne med teflon smiley

Hilsen Låsesmeden

• #5   13. dec 2009 køb noget låseolie

• #6   14. dec 2009 michael j det har jo ikke en skid med at den er slidt for så ville jeg selvfølgelig købe en ny den kan alle mennesker sku da regne ud.Den er overhoved ikke slidt.Der er overhoved ingen problemer med hverken start eller når man skal bruge shokeren,problemet er når man sejler kan den finde på at hyle og så skal jeg lige skubbe lidt til nøglen og så holder det op men det kan så komme igen efter et stykke tid og derfor vil jeg nu prøve at gøre som låsesmeden siger og hvis det ikke kan løse det så er det på med en ny

• #7   14. dec 2009 Det blir mahogny med tiden.......

• #8   14. dec 2009 Ja, der er skam ikke fare for at den går i stykker, men enten er den fjedder der skal sende nøglen tilbage blevet lidt slap eller så trænger den bare til lidt oliespray, som Kasper M siger.

Kommentér på:
Start nøgle "hænger"

Annonce