{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.236 visninger | Oprettet:

Mads G
Mads G
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

Gode steder til vandski Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er begyndt at stå på wakeboard, men har indtil videre kun stået ude for Sæby strand, hvor der var lidt bølger.
Så tænkte at i måske vidste om der var en sø man må sejle i i nærheden af Aalborg/Sæby/Frederikshavn? Og hvad med Limfjorden, kan man stå på wakeboard der? Og hvordan er det med bølger osv? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode steder til vandski Nordjylland
  • #1   24. jun 2013 Hej Mads. Er det jer jeg plejer at se i en fletcher i Sæby?

• #2   2. feb 2014 Har et træktårn til salg hvis du mangler ?? smiley

• Mads G
    Mads G Tilmeldt:
    jun 2013

#3   6. feb 2014 Hov, har ikke fået tjekket bådgalleri i et stykke tid.
    Kasper j: Min onkel sejler tit sammen med os i en fletcher, men vi sejler i en bayliner smiley

Er sådan et træktårn ikke ekstremt dyrt? og hvad giver det? smiley

• #4   6. feb 2014 Okay tror jeg har hilst på jer så smiley det er en bayliner 175 ?

• #5   6. feb 2014 Jo de er dyre men vi har en wakeboard klub i Viborg hvor vi har et som ikke skal bruges alligevel. Og kan derfor eller er nød til at sælge det meget billigt, faktisk halv pris af hvad det koster af nyt. Det står til 8000kr

Jamen hvad gør det hehe, har du først prøvet at stå efter et tårn vil du have svært ved at komme tilbage til det normale igen. Det er meget nemmere efter sådan et plus du meget nemmere kan lave stund efter der.

• Mads G
    Mads G Tilmeldt:
    jun 2013

#6   7. feb 2014 Jo, det er os i den 175ér smiley

Har ikke lige 8000 kr til et tårn, vi står maks 5 timer om året, så det ville blive nogle meget dyre timer smiley

• #7   13. feb 2014 Jamen hvorfor så overhovedet have båd?? Så det da max spild af penge!

• Mads G
    Mads G Tilmeldt:
    jun 2013

#8   14. feb 2014 Min far er maskinhandler, så han forstår at have båd, udskifte den, og samtidig tjene penge. + Man kan vel bruge en båd til andet end wakeboarding?

• #9   24. feb 2014 Forstår ikke din kommentar?

• Mads G
    Mads G Tilmeldt:
    jun 2013

#10   24. feb 2014 1) min far er maskinhandler
    2) Han køber en båd
    3) Han sælger en båd
    4) Han tjener lidt småpenge
    5) Han køber ny båd
    6) Dermed er det ikke spild af penge at have båd

Og vi bruger vores båd til andet en lige wakeboarding, så jeg vil ikke købe dit tårn

• #11   25. feb 2014 Hvad har det med at din far er maskin handler at gøre?? Min Oldemor var købmand!

• Mads G
    Mads G Tilmeldt:
    jun 2013

#12   25. feb 2014 Det fint, forstår ikke hvor du vil hen med det.
    Forstår ikke hvor du vil hen med det, selvfølgelig har det noget med det at gøre at han er maskinhandler? Han sætter båden til salg på hans hjemmeside

• Mads G
    Mads G Tilmeldt:
    jun 2013

#13   25. feb 2014 Hvad er det du vil frem til? er du pigesur fordi jeg ikke vil købe dit tårn eller hvad?

• #14   26. feb 2014 Nej det jo det jeg heller ikke gør!! Jeg prøver bare sige at det din far laver har da ikke noget med et wakeboard tårn at gøre?? Kan du hygge dig Mr! smiley Nej jeg er sgu ikke sur over du ikke vil købe det. hehe!

Kommentér på:
Gode steder til vandski Nordjylland

Annonce