{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  speedbåd kort
  • #1   18. sep 2010 (link fjernet)

rul lidt ned så er tabellen der:)

• #2   18. sep 2010 Din gummibåd er så lille at der ikke er regler om certifikat til den.

• #3   18. sep 2010 4m = 25hk hvis din båd må tage så meget på hækken

• #4   18. sep 2010 den må kun have 15hk på, men vi sætter måske 20hk på. men det kan godt være at vi køber en ny brig eagle 340 med en 25hk 4takt må jeg så godt sejle den??;)

• #5   19. sep 2010 umiddelbart ..så ja

• #6   21. sep 2010 hey andreas. du kan godt sejle med brig eagle 340 med en 25hk. uden speedbådskort

• #7   21. sep 2010 ok fedt nok!!

• #9   21. sep 2010 hmm jeg har godt nok aldrig set det til under 1200 kr.

• theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #11   21. sep 2010 Jeg fik mit her for 2 år siden fra 230,-

Så burde du godt kunne finde for unde de 1200,- du har fundet.

• #12   22. sep 2010 De der kan undervise til den pris må virkelig have stor personlig interesse i at forære deres tid væk. :o)

Jeg kan godt nok ikke lave et kursus til den pris og samtidigt forsvare overfor mig selv at bruge de timer på det, samt betale de udgifter der er for kurset.

Men det er nok også forskellen på forretning og interesse.....

• #13   22. sep 2010 Bortset fra det: Kan man overhovedet få speedbådscertifikat som 13-årig? Mener da man skal være 16..?

• #14   22. sep 2010 Ja, man skal være 16 for at få det. Nu var det bare priserne som jeg studser over.

• #15   22. nov 2012 Jeg tog mit kort da det blev lovbefalet sammen med en livredder forening og gav 300 kr for det og jeg tror ikke at det er steget synderligt det foregik således.
    Vi fik alle en lille folder med diverse regler for sejlads som vi skulle kunne på fingrene herefter blev der aftale en dag hvor kørelærer og fuldmægtig kom til hundested og her blev der først lavet en teori prøve og derefter samme dag en praktisk prøve og der var vist kun EN der dumpede.
    Jeg tror såmænd godt at der kan laves et hold hvis der er nok deltagere så hvis der er interresse herfor kan jeg godt kontakte kørelæreren og høre om muligheder samt priser.
    MVH. Hasse

• #16   22. nov 2012 Jeg gav 1200 kr i 2002. det var privat 1 mans undervisning med sejland i min egen båd

• #17   22. nov 2012 vi aflagde også den praktiske prøve i vores egne både men 1200 med privat ene undervisning erlyder da også billigt vil det sige at han både var lærer og sencor / fuldmægtig ?????

• #18   23. nov 2012 Hasse N. Det håber jeg bestemt ikke at han var, det er ikke tilladt i henhold til reglerne.

• #20   23. nov 2012 hasse : mente du lige vi skulle genoplive tråden nu spørgeren er ved at være 16 år smiley

• #21   24. nov 2012 nej, det var en dame i horsens som var læren, og en ældre herre som var sensor, men al sejlads foregik i min egen båd.
    idag er det vel hjemme studie med en cd, og så en praktisk prøve ???

• #22   24. nov 2012 att.Michael
    Jeg kan ikke huske hvad minimum deltagere skal være men jeg kan forestille mig at det nok er minimum 10- 15 personer da han vist nok kom fra den anden side af sjælland men hvis der er seriøs stemning for dette vil jeg da gerne kontakte kørelæreren og hente mere info. MVH.Hasse

• #23   24. nov 2012 Hasse. Jeg laver også speedbådskurser og kan godt give bud på et kursus hvis nogen står og mangler.

Hvis det er et selvstudiekursus og folk kommer med egen båd er det muligt at holde prisen på et fornuftigt stadie hvis der er mere en 6 deltagere.

• #24   25. nov 2012 lyder fedt så skal jeg ikke gøre mere ved det hvis du kan gøre det lige så billigt
    MVH hasse

• #25   25. nov 2012 Kan ikke lave et kursus til 300 kr da min censor tager 250 kr for afvikling af prøve og bevis smiley

Vil nok kunne lave et selvstudiekursus hvor jeg kun skal stå for den praktiske undervisning i båden såfremt folk selv stiller med båd for en samlet pris på 850 kr inkl moms ved hold på minimum 6 personer.

• #26   25. nov 2012 Det lyder dyrt hvis man kan nøjes med at LÆSE sig til det hele
    Da jeg tog kortet fik vi en lille forlder med hjem hvor i der stod det vi SKULLE kunne
    Jeg smed min i papirkurven da jeg havde sejlet i mange år og gik op til teoriprøven og praktisk prøve SAMME dag og bestod .
    Hvis der er nogen der mener de kan samle et hold er jeg villig til at sørge for kontakt UDEN beregning for vi skal jo hjælpe hinanden herinde
    MVH Hasse

• #27   26. nov 2012 Hej Hasse

Du skal være velkommen til at skaffe folk en censor hvis ikke de selv kan finde ud af at gå på www.fritidssejler.dk og finde en selv.

Min pris er svær at gøre bedre idet jeg som udgangspunkt garanterer en vis kvalitet af undervisningen, samt at jeg som alle andre mennesker der har et arbejde ikke kan gøre det gratis smiley

850 kr minus 250 kr til censor efterlader ikke meget tilbage til bog, administration og aflønning når først der er trukket moms og skat.

At det er muligt at finde billigere understreger endnu engang kun hvor udhulet speedbådskørekortet er blevet og at folk ikke regner det for noget og ej heller ønsker at få det tilsigtede udbytte af indholdet som stipuleret i bekendtgørelsen.

• #29   26. nov 2012 Som jeg skriver kan jeg ikke forestår et kursus uden at tilsikre mig en vis kvalitet af min undervisning.

Dette inkluderer at jeg er sikker på at folk er bekendt med pensum samt kan udføre de manøvre der er krævet til det niveau som min censor kræver.

Jeg undrer mig over at SFS ikke interesserer sig mere for at kontrollere kvalitet og niveau på de der udbyder kurser.

Som sagt, folks holdning til bekendtgørelsen og kravet er det der udhuler speedbådskørekortet og formålet med det. smiley

• #31   27. nov 2012 speedbådskort ,erstatter den praktiske prøve af duelighedsbevis. udover det er der lidt (læs lidt) teori om bøjer , lantener etc, men kan efter min mening overhovedet ikke sammenlignes med duelighedsbevis,
    mvh michael som har speedbådscertifikat, og haft 90% af den teoretiske duelighedsundervisning

• #32   27. nov 2012 Vægten af undervisningen i speedbådskørekort ligger på den praktiske undervisning.

Folk skal lære at manøvrere og føre et fartøj på forsvarlig vis. Det er der naturligvis forskellig opfattelse af, men det er primært dér, samt at folk kan deres teori i forhold til farvandsafmærking, søvejsregler samt lanteføring jeg bruger tid og energi på at folk kommer ud med en oplevelse af at det ikke er spildte kræfter og at man ikke bare tager en båd og tosser rundt og tror man kan alt.

Kommentér på:
speedbåd kort

Annonce