{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bøde for at "Stejle"
  • #1   15. jun 2009 imponerende.. godt nok også nogle vilde regler som er kommet for sj. politikreds :S

• #2   15. jun 2009 Øhhh flot hvordan skulle man lige undgå det hvis båden skal op og plane:S

• #3   15. jun 2009 HVad gør man så hvis man har en hel plane båd?

• #4   15. jun 2009 jamen er det ikke fordi det er i svendborg sund de sager ligger.. der mener jeg ikke man må plane ?

Men jo helt sikkert det da for latterligt... så får politiet også gjort live surt for hurtiggående båd ejere.. tak for lort smiley

• #5   15. jun 2009 Danmark er bare et lortet land man må intet!! og der er 180% afgift på biler og mcer osv. ingen sejlands på jetski eller vandscootere osv. man må ikke ikke skid pis lorte land!

• #6   15. jun 2009 KÆFT HVOR ER DET LATTERLIGT!!!!! Jeg kan forstå hvis man sejler fuldstændig ansvarsløst rundt i havnen eller op langs stranden men en go cruiser fart hvor er er plads skal man sku have lov til....!!!!

• #7   15. jun 2009 den ska da bare tages hele vejen til EU domstolene for meneskerettigheder, for det er en meneskeret at plane med sin "planende" båd, ellers ender det med at vi kun må sejle i optimistjoller, kajakker og vandcykler

• #8   15. jun 2009 Vi kan da kun glæde os over at politiet ikke har recurser til at sende folk på vandet smiley

• #9   16. jun 2009 dem der laver reglerne er enten sejlbådsførere eller uden anelse om sejlads..
    en båd der planer laver væsentlig mindre dønninger end hvis man sejler med så meget fart den kan lige inden den kommer op...
    reglerne er så fucket op. hvis de vil lave regler skal de sætte en fast fartgrænse der kan måles og gives bøde ud fra. på denne her måde kan man jo ikke få en bøde medmindre man har en planende båd uanset hvor tosset man sejler

• #10   17. jun 2009 Jeg det var også det jeg tænkte Steffen..

Når den kommer op og plane er der jo ikk nær så mange/store bølger som når den er på snippen til at sku plane..

Men der kan man jo bare hører det er folk der ikk har forstand på det..

• #11   17. jun 2009 det jo fulstændig sygt, små både og små rip'er kan jo plane allerede ved 5-10 kn, og ska man så ligge og sejle under den fart kan man lige så godt anskaffe sig en vandcykel, så kan man lige sågodt inføre en lov der siger at der ikke må sælges motorer på mere en 4 Hk.

• Soeren S
    Soeren S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 29
    #12   17. jun 2009 Handler det ikke om at folkene i de paagaeldende sager har overtraadt de lokale vedtaegter? Man maa vel stadig plane, der hvor det hele tiden har vaeret tiiladt? Oeresund foreksempel.
    Hvis det skal til at vaere forbudt overalt, skal det vel op i folketinget. Man kan jo ikke bare indfoere en lov... Ellers er det sgu for langt ude...

• #13   17. jun 2009 Siden hvornår er svbg-sund blevet internationalt farvand?

Mig bekendt har det været forbudt at plane i svbg-sund i adskillige år, så der er vel ikke rigtig noget nyt i noget som helst?
    Og nej, politiet kan ikke forbyde noget i internationalt farvand som eks. storebælt.

• #14   17. jun 2009 det er jo så bare det de har gjort og lige fået stadfæstet.
    svendborgsund hørerså vidt jeg har forstået under internationalt farvand. men så kan man begynde at diskutere om det kun gælder sejlrender eller hvordan og hvorledes

• #15   17. jun 2009 men det er maeget nemmere hvis de mare laver fartbegrænsning istedet for det der uigennemskuelige pis... max 10 knob =så gælder reglerne for alle også kludesejlere

• #16   18. jun 2009 hmm Ralph har ret vi skal i folketinget.... ligesom sverige har deres Piratparti kan vi i Danmark vel også lave et sejlerparti !

Kommentér på:
Bøde for at "Stejle"

Annonce