{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.622 visninger | Oprettet:

Godt nytår! {{forumTopicSubject}}

2008 var et meget specielt år hvad vandsport angår for mig, i maj begyndte jeg at stå på wakeboard på www.kabelpark.dk. Sidst på sæsonen for kabelparken var jeg simpelthen blevet så bidt af det, så i slutningen af sæsonen stod jeg med et Liquid Force omega board, med alt mit Liquit Force wake udstyr. Og allerede nu savner jeg det! Maj bliver en rigtig god måned hvad det angår! smiley
Nå, men så besluttede mig og min far ellers at vi skulle sælge vores store båd, dvs. en Ørnvik 620 flamingo, og købe en gummibåd som jeg selv skulle betale og sejle i lige som jeg havde lyst til, da min far ikke har så meget tid.
Det var først meningen at jeg skulle ha' haft en til foråret 09, men det blev der hurtlig lavet om på! I november hentede vi en Honda, med en størelse af 4 meter, med styrepult og det hele, så nu glæder jeg mig og sikkert også den til at komme i vandet og sejle med mine venner og mig. (det er båden i min profil)
Til at runde af med, vil jeg bare sige pas godt på jer selv(krudtglade drenge), og tænk over det ikke er fedt at styre båden med en hånd!

Godt nytår allesammen! Mvh Martin Bay smiley ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt nytår!
Kommentér på:
Godt nytår!

Annonce