{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.455 visninger | Oprettet:

ETIK OG REKLAME {{forumTopicSubject}}

Jeg stillede igår et spørgsmål i et det tekniske forum vedr maling af drev. Der gik ikke lang tid før to mand, Jan S og Rolf T kom med beskederne:

Jan S: "jeg ved ikke hvad grunder du skal bruge, mon ikke det er en alm. grunder.
men prøv at spørg på www.nytdrev.dk"

Rolf T: "ja, www.nytdrev.dk er et rart sted at være.
De ved hvad de snakker om."

Da jeg kigger derover er der ikke det fjerneste råd vedr maling. Faktisk er der ikke meget i forummet. Men der er en butik der sælger ting.
Jeg begynder at blive lidt irriteret over at blive ledt væk bare for at give andre sider trafik, og søger på siteadmin. Det viser sig at være Rolf Vallebo Thorngaard altså Rolf T!

Jeg har respekt for at man gerne vil tilføre sin egen virksomhed trafik, men det er etisk ukorrekt at "forklæde" reklame som gode råd. Når jeg stiller spørgsmål forventer jeg at folk der har viden på området svarer og andre bare kigger. At skrive at man intet ved, men at andre nok ved noget i et andet forum er for mig ubrugeligt, og vil i sidste ende give jeres side et meget blakket ry.
Så lad os holde den gode tone og give hinanden de råd vi har brug for og lade andre fora om at reklamere.
MVH
Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ETIK OG REKLAME
Kommentér på:
ETIK OG REKLAME

Annonce