{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.836 visninger | Oprettet:

Blocket.se {{forumTopicSubject}}

Vil mægtig gerne i kontakt med en på Blocket ( den svenske DBA ) MEN jeg er blevet oprettet derinde, men kan ikke skrive til nogen, de kræver en bank id og/eller sms tilmelding og det kan vi åbenbart ikke, da vi ikke bor i sverige og vores nummer starter med +45 og ikke +46
Er der nogen herinde der ved om det overhovedet kan lade sig gøre som dansker at komme i kontakt med en sælger ? ?
På forhånd tak for jeres tid ( håber i har/skal på vandet i det gode vejr )

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Blocket.se
  • #1   12. maj 2023 Bloket.se ejes åbenbart af Schibsted, de samme som ejer dba.

Har du en schibsted konto/dba konto kan du logge ind med samme email og kodeord på blocket.se. Første gang får du en verifikationskode på mail som du indtaster på blocket.se, ligesom på dba.

Jeg har lige testet og jeg kan både se sælgeres tlf nr og skrive til dem via deres mailsystem

profilbillede
  • #2   13. maj 2023 PER T smiley smiley smiley smiley TUSIND TAK, jep er skrevet med stort, da det er en kæmpe hjælp smiley
    Og undskyld svar tid smiley

• #3   13. maj 2023 Har skrevet en PB til dig Per smiley smiley

• #4   14. maj 2023 Det gælder åbenbart KUN forhandlerannoncer, for selvom jeg er logget ind kan jeg ikke se kontaktoplysninger eller sende meddelser uden at skulle verificeres med bank eller SMS - pokkers!

• #5   14. maj 2023 Kan se de ligefrem skriver det i hjælp sektionen. Det er egentligt underligt, for min Schibsted konto til DBA er jo nemid verificeret, og der står man kan tilknytte andre konti - det funker så åbenbart bare ikke!

profilbillede
  • #6   14. maj 2023 Nemlig, har også DBA .... men det er Blocket lige glade med selvom at de skriver at man kan .... altså hvis du er svensk smiley smiley

• #7   14. maj 2023 Kunne måske købe et midlertidigt svensk nr. Der er masser af gratis sider der giver numre til SMS verifikation, men de 20 jeg har prøvet duer ikke på blocket, de siger det allerede er i brug.

Man kan også købe et nummer for en kort tid f eks her - måske det virker? https://www.ringover.com/virtual-number-sweden

• #8   4. jun 2023 Så gider jeg ikke mere, har i en halv 15-20 dage at få adgang til blocket og fandt en sød svensk dame der vil hjælpe, hun oprettede en konto og sendte sælger besked om at vi gerne vil se båden der hvor den nu var, sælger har fået mit telefon nummer, mail adresse og alt der kan bruges ..... sælger skriver så til den søde dame og spørger ... Vil han betale prisen .... mit svar til ham ( igennem hende ) er ... vil gerne SE BÅDEN ... INDEN jeg svare på det, og spørger pænt om han ikke nok vil kontakte MIG ( han ved godt at damen kun er mellem mand, da man som dansk ikke kan få oplysninger fra blocket ) han har heller ikke sendt kontakt oplysninger ( mail, telefon nummer ) til damen.
    SÅ Blocket er helt som DBA her hjemme ..... fyldt med underlige folk smiley smiley
    Bare lige en opdate på mit indlæg og hvad der er sket ..... lidt øv når nu man har fundet noget man gerne vil se/købe

• #9   4. jun 2023 JEG SAVNER AT HAVE BÅD smiley smiley smiley smiley

• #10   4. jun 2023 Jeg havde nok bare sagt jeg ville give prisen hvis båden var som beskrevet - men det er jo ikke sikkert det havde hjulpet.

• #11   5. jun 2023 Ingen beskrivelse .... årgang, båd tybe og størrelse og 3 billeder udefra taget fra bro ....
    smiley smiley smiley og så at han ikke vil opgive sine data, så trækker mig helt.

• #12   4. aug 2023 Har nettop også skrevet til Blocket, og fik nøjagtigt samme svar. Man havde som dansker kun mulighed for at kontakte sælger, hvis de (sælger) oplyser deres mail i selve teksten....Men hvordan får man de svenske brugere informeret om det, for det tror jeg ikke helt at de er klar over...

• #13   4. aug 2023 I princippet er det jo en teknisk handelshindring hvilket er forbudt i EU?

Kommentér på:
Blocket.se

Annonce